جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس بنیاد شهید اردستان:

الگو سازی شهداء با درج وصایای آنها در مدارس

حمامیان تلاش در جهت الگو سازی شهداء با درج وصایا و معرفی سیره شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس را از ویژه برنامه های روز شهدا در شهرستان اردستان اعلام کرد.

به گزارش صبح اردستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان اظهار کرد:  روز ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده که به همین منظوربا همکاری مردم و مسئولان ویِژه برنامه هایی در سطح شهرستان اردستان برگزار خواهد شد.

ماشاالله حمامیان در گفت و گو با صبح اردستان گفت: مزین نمودن فضای شهرستان با نصب بنرهای گرامیداشت روز ۲۲ اسفند و روز شهداء، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و نواختن زنگ شهادت در مدارس شهرستان از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: تجلیل و تکریم ازخانواده معظم شاهد( به ویژه آموزشگاههایی که به نام شهید مزین است) از جمله برنامه های این روز خواهد بود.

حمامیان تلاش در جهت الگو سازی شهداء با درج وصایا و معرفی سیره شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس را از ویژه برنامه های  روز شهدا در شهرستان اردستان اعلام کرد.

رئیس بنیاد شهید اردستان تصریح کرد: بازدید از خانواده شهداء، تجلیل از خانواده معظم آنها، تهیه و توزیع ویژه نامه شهدای فرهنگی و دانش آموز در برنامه ها گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه روز تکریم از مادران و همسران شهدای والا مقام در دستور کار خواهد بود،  تصریح کرد: مراسمی به همین منظوربا همکاری اداره آموزش و پرورش در کلیه مدارسی که بنام شهدا نامگذاری شده انجام خواهد شد.

حمامیان تصریح کرد: قرائت وصایای شهدا در مراسم آغازین و شروع کلاسهای درس، نصب تصاویر شهدای دانش آموز در مدارس، برگزاری مسابقه خاطره نویسی با محوریت شهید و شهادت از برنامه های دیگر این روز خواهد بود.

وی یاد آورشد:  بمناسبت  روز شهدا در محل نماز جمعه اردستان هدیه ای معنوی به نماز گزاران برادر اهداء خواهد شد.

 

انتهای پیام / کد خبر21772

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار