جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

مسکن مهر اردستان با جمعیت کم ولی مشکلات فراوانی دارد

غیور تصریح کرد: مسکن مهر اردستان با جمعیت کم ولی مشکلات فراوانی دارد که هیئت تسویه موظف به برطرف کردن مشکلات این مجموعه خواهند بود.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مشکلات مسکن مهر در اردستان وضعیت آن نسبت به شهرهای دیگر استان مطلوبتر است.

علیرضا غیور پیش از ظهر امروز درجلسه شورای مسکن در محل فرمانداری اردستان گفت: مشکلاتی که در خصوص مسکن مهر وجود دارد از ابتدا بر اساس بی قانونی گذاشته شده است.

وی افزود: نظارت دستگاههای مجری بر مسکن مهر اگر ادامه یافته بود، امروز شاهد مشکلات موجود در مجموعه مسکن مهر نبودیم.

فرماندار با بیان اینکه سامانه ای که از ابتدا راه اندازی شده بود می توانست به ارگانهای متولی لینک شود، تصریح کرد: کلیه اطلاعات موجود در خصوص مسکن مهر را می توانستیم از این سامانه استخراج کنیم.

رئیس شورای مسکن شهرستان اردستان تصریح کرد: مسکن مهر اردستان با جمعیت کم ولی مشکلات فراوانی دارد که هیئت تسویه موظف به برطرف کردن مشکلات این مجموعه خواهند بود.

وی با بیان اینکه هر بلوکی نیازمند مدیر است، تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات موجود با برگزاری جلسه ای با ارگانهای متولی نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم اقدام کنید.

فرماندار با بیان اینکه مشکلات موجود در مسکن مهر اردستان، زواره و مهاباد نیازمند پیگیری جدی مسئولان است، تصریح کرد: نسبت به پیگیری زیر سازی و آسفالت مسکن مهر زواره که در دست اقدام بوده و نبود قیر باعث متوقف شدن کار شده اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / کد خبر21812

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار