شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه شهرستان اردستان:

مسجد از صدر اسلام سنگر بوده و امروز هم برای ما سنگر است

سرهنگ فخرل تصریح کرد: همانطور که مسجد از صدر اسلام سنگر بوده و امروز هم برای ما سنگر است، تصریح کرد: مسجد فقط برای نماز نبوده و محل تجمع، خبر و کارهای فرهنگی، اقتصادی بوده است.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان اظهار کرد: مساجد دارای ظرفیت های فراوانی است و می تواند با ظرفیتهای کانون و پایگاههای بسیج  درتربیت جوانان نقش موثری داشته باشد.

سرهنگ حسن فخرل در مراسم بیست و چهارمین سال کانون فرهنگی هنری مساجد در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اردستان گفت: رویکرد ما باید به سمتی باشد که ببینیم جوانان چه نگاهی به مسجد دارند.

وی افزود: کانونهای فرهنگی هنری و پایگاههای مقاومت با اتحاد  واستفاده از ظرفیت روحانیون، پیش کسوتان می توانند در جذب و تربیت جوانان موفق باشند.

فخرل تصریح کرد: همانطور که مسجد از صدر اسلام سنگر بوده و امروز هم برای ما سنگر است، تصریح کرد: مسجد فقط برای نماز نبوده و محل تجمع،  خبر و کارهای فرهنگی، اقتصادی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان با بیان اینکه  تا نقطه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: مشکل اصلی مساجد ما نداشتن امام جماعت است.

وی با بیان اینکه امام جماعت مساجد با رفتار خود جایگاهی دارند که اولین حرف را او می زند، تصریح کرد: سخن و مطلبی  که امام جماعت بر زبان می آورد بر پایه استواری ایشان است.

فخرل تصریح کرد: فضای مقابل که دشمن است بسیار سنگین بوده  و جذب جوانان بسیار مشکل است و نباید به کارهای فرهنگی بسنده کنیم.

فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه دشمن ۳۸ سال است که تهاجم خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این باربا تهاجم محکمتر و با تدبیرتر به میدان آمده است.

انتهای پیام / کد خبر21844

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار