شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرس یک شخصیت جهانی است

امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه مدرس متعلق به سرابه، اردستان، اصفهان و کاشمر نیست، گفت: مدرس یک شخصیت جهانی و فراملی است.

dehshiri 1

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از صاحب نیوز، حجه الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در یادواره آیت الله شهید سید حسن مدرس در حسینیه فاطمیون روستای سرابه کچو از توابع اردستان، اظهار کرد: این افتخار ما اردستانی هاست که در زادگاه شهید مدرس، یاد و نام آن بزرگمرد تاریخ را گرامی بداریم.

وی افزود: مدرس کسی است که سخن او بعنوان محور برای سیاست و دیانت ما مطرح است، که دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در افکار، برنامه ها و زندگی مدرس قطعا مطالعات آکادمیک صورت می گیرد و روی افکار ایشان تجزیه و تحلیل می شود.

حجه الاسلام حسن دهشیری در پایان خاطر نشان کرد: ما به شهید مدرس به دلایلی از جمله اینکه او از سادات عظیم الشان بوده، عالمی بوده آگاه به مسائل دین و سیاست، اهل زهد و بی رغبتی به دنیا بودن، شجاع و برخوردار از عزمت روحی، برنده سر ترس و طمع در وجودش، تواضع و فروتنی فوق العاده، ساده زیست و مردمی بودن، انسان خودساخته و اهل تهذیب و دارای شهامت وکرامت عشق می ورزیم.

انتهای پیام / کد خبر2185

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار