پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر مهاباد:

مردم از مسئولان مطالبه گری کنند

حجت الاسلام توکلی خواستار مطالبه گیری بیشتر مردم از مسئولین شد و خاطرنشان کرد: این خود باعث تلاش بیشتر مسئولین و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات می شود.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه مهاباد گفت: اگر مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد بخاطر ضعف مدیریتی است نه نظام اسلامی وآنچه گلوی دشمن را فشار داده نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و السملمین حسن توکلی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: هدف نهایی مسئله اقتصادی است و دشمن هم تمام تلاش خود را در نابودی اقتصاد ایران قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات بسیار و ضعیف کردن اقتصاد کشور سعی در ناکارامد جلوه دادن نظام اسلامی دارد افزود: دشمن در نظر دارد طوری نشان دهد که نظام اسلامی توانایی حل مشکلات و مسائل اقتصادی را ندارد.

توکلی خواستار مطالبه گیری بیشتر مردم از مسئولین شد و خاطرنشان کرد: این خود باعث تلاش بیشتر مسئولین و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده اقتدار کشور است افزود: هر چه مردم در انتخابات حضور بیشتری داشته باشند نشان دهنده اقتدار بیشتر نظام خواهد بود و ایجاد کننده امنیت است.

انتهای پیام / کد خبر21965

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار