پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

نقشه راه توسعه حوزه گردشگری اردستان در دست تهیه است

غیور گفت: نقشه راه توسعه حوزه گردشگری اردستان در دست تهیه است که در صورت آماده شدن فعالیت بهتری صورت خواهد گرفت.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان اظهار کرد:  مسئولان با عزمی جدی و راسخ کار را درسال۹۶ آغاز کرده و روز اول سال عهد و پیمان ببندند تا بتوانیم  خدمت شایسته ای را بر مردم داشته باشیم.

علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری در سالن اداره ارشاد اسلامی اردستان گفت:  توفیقاتی درسال گذشته حاصل شده که نتایج آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی افزود: اهمیت و ضرورتی که موضوع اقتصاد مقاومتی در چند سال متوالی داشته  توسط مقام معظم رهبری این واژه به عنوان شعار سال انتخاب شده است.

غیور با بیان اینکه  مسئولان شهرستان آنچه که از عهده و توان خود بر می آید را بکار گیرند، تصریح کرد: زمینه ایجاد و انجام زوایای این شعار را در شهرستان پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری نیازمند تلاش بیشتر بوده و با جدیت پیگیری شود، تصریح کرد: به همین منظور استقبال خوبی از سرمایه گذار در شهرستان اردستان صورت گرفته و این موضوع کماکان ادامه دارد.

وی آسیب شناسی هایی که صورت گرفته را لازم دانست وبر افزایش و همکاری تاکید کرد فرصت ایجاد سرمایه گذار در بخش های مختلف صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان اردستان با بیان اینکه بخش گردشگری با پتانسیلی که دارد و دیدگاههای خوب مدیریتی که درشهرستان برای این کار وجود دارد بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است، تصریح کرد: نقشه راه توسعه حوزه گردشگری اردستان در دست تهیه است که در صورت آماده شدن فعالیت بهتری صورت خواهد گرفت.

غیور با تاکید بر اینکه کمکهای خوبی که در بخش تولیدی و در جلساتی که در کارگروه تسهیل گرفته شده باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد: بحث اشتغال از اهمیت خاص برخوردار است و افزایش اشتغال هم موضوعی دیگر بوده که در این زمینه با حمایت دستگاهها در سال۹۶ بتوانیم کار کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت خوبی است تا از تسهیلات حمایتی در بودجه سال ۹۶ استفاده کافی را برد، تصریح کرد: شناسایی ها در ارتباط با استفاده از طرح های مختلف از این تسهیلات حمایتی در اسرع وقت صورت گیرد.

فرماندار با بیان اینکه هر چند در بحث حقوق شهروندی وضعیتمان نسبت به قبل بهتر بوده اما کافی نیست، تصریح کرد: مردم به منظورحل و فصل مشکلات کمک یار خوبی بوده  و از نظرات مردم استفاده کافی را ببرید.

انتهای پیام / کد خبر22017

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار