جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مسوولان موانع ایجاد اشتغال را بردارند

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژادبا بیان اینکه کسانی که می توانند برای ایجاد شغل در روستاها سرمایه گذاری کنند، تصریح کرد: مسوولان موانع ایجاد اشتغال را بردارند تا افراد سرمایه گذار از خود رغبت نشان دهند.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال را مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامید تا در کلیه مکانهایی که جوانان حضور دارند ایجاد شغل شود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ۹ دی در روستای تلک آباد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری امسال را به عنوان تولید و اشتغال هدف گذاری کرد، ایجاد اشتغال نیز موجب جلوگیری هجرت جوانان از روستا به شهر می شود.

وی افزود: روستای تلک آباد در میان روستاهای شهرستان اردستان از نظر جمعیت بزرگترین روستا است و جوانهای زیادی هم دارد که پا به سن زندگی و ازدواج و اشتغال بوده که برای اشتغال آنها نیازمند فعالیت بیشتر مسئولان است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درروستای تلک آباد اگراشتغالی نباشد، تصریح کرد: جوانها کم کم  به سمت شهرهای بزرگتر می روند و بدون غرض ورزی منطقه بصورت متروکه در خواهد آمد.

طباطبایی با بیان اینکه کسانی که می توانند برای ایجاد شغل در روستاها سرمایه گذاری کنند، تصریح کرد: مسوولان موانع  ایجاد اشتغال را بردارند تا افراد سرمایه گذار از خود رغبت نشان دهند.

وی با بیان اینکه ما در منطقه ای زندگی می کنیم که با آداب و رسوم مخصوص خودتربیت یافته ایم، تصریح کرد: شاید در منطقه ای دیگر در صورت هجرت نتوانیم این آیین و منش را حفظ کنیم، لذا نیازمند اشتغال در خود منطقه هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ماندن در روستا نیازمند اهدافی است تاکید کرد: یکی از همین اهداف وجود همین سالنهای ورزشی است که باعث شور و اشتیاق می شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مجموعه بنام ۹دی  و شهدای منطقه تلک آباد نامگذاری شده، تصریح کرد:جوانان منطقه با الهام از نام شهدای والامقام برای پیشرفت کشور قدم بردارند.

 

 

انتهای پیام / کد خبر22031

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار