جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان:

صدور بیش از ۲۰۰۰ سند در شهرستان اردستان

یزدانپناه با بیان اینکه قانون ساماندهی به منظور شناسایی و سند دار کردن مسکن های بدون سند فعالیت دارد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از زمین خواری حدود دو هزار پرونده مسکن در شهرستان اردستان سند دار شده است.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان اظهار کرد: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در سال گذشته و همچنین سال جاری سند دار کردن مسکن های  روستایی بوده است.

احمد علی یزدانپناه عصر امروز در نشست خبری در محل اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: زمینها و مسکن هایی وجود دارد که حدود ۳۰سال در تصرف افراد بوده و دارای سند نیست که در این خصوص پیگیریهای خوبی برای صدور سند صورت گرفته است.

وی افزود: بمنظور سند دار کردن مسکن های روستایی درچهار سال گذشته  یکهزار و ۳۱۴ فقره سند در شهرهای اردستان و زواره صادر شده که ۶۵۸ مورد در بحث مسکن های روستایی بوده است.

یزدانپناه با بیان اینکه قانون ساماندهی  به منظور شناسایی و سند دار کردن مسکن های بدون سند فعالیت دارد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از زمین خواری حدود دو هزار پرونده مسکن در شهرستان اردستان سند دار شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان تصریح کرد: افرادی که  نیاز به سند دارند می توانند تا پایان شهریور با مراجعه به اداره بنیاد انقلاب اسلامی اردستان پرونده مورد نیاز را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان  جزء برترین های استان در بحث صدور و  سند دار کردن مطرح بوده، تصریح کرد: تعامل خوب اداره های ثبت و اسناد اردستان و زواره توانسته این امتیاز را در استان برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان کسب کند.

یزدانپناه  با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) بوده، تصریح کرد: فعالیتهایی که این بنیاد در طول دفاع مقدس داشته و امروز هم در بحث سازندگی فعالیت دارد بر کسی پوشیده نیست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  اردستان با بیان اینکه ساخت مصلی اردستان در دستور کار این اداره قرار دارد، تصریح کرد: برای تکمیل سقف این مصلی مبلغ ۴۰ میلیارد ریال هزینه نیاز است.

وی با بیان اینکه ۴۸۰ فقره وام بهسازی مسکن روستایی با اعبار ۶۸ میلیارد ریال پرداخت شده، تصریح کرد:  وامهای قرض الحسنه و حوادث با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به ۳۱۰ نفر پرداخت شده است.

یزدانپناه با بیان اینکه  طرح هادی روستایی در شهرستان اردستان بالغ بر ۶۰ روستا بوده، تصریح کرد: سال ۹۶ تعداد ۱۱۰ روستای دیگر در دست تهیه طرح هادی قرار گرفته است.

عضو خیران مسکن ساز اردستان با بیان اینکه ۶۰ واحد مسکن در دست اجراء است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد از این طرح اجرا و به دلیل نبود بودجه  متوقف شده است.

وی طرح انبوه سازی را یکی دیگر از طرحهای این بنیاد دانست که پیش از این در روستای شیرازان ۲۱ واحد و در روستای درباغ ۲۰ واحد  اجرا شده است.

انتهای پیام / کد خبر22106

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار