پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مدیرانی می توانند کشور را به جلو ببرند که پیر و کسل‌ کننده نباشند

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه بعضی مدیران روحیه جهادی دارند، تصریح کرد: مدیرانی که پیر و کسل نبوده و با انگیزه و نشاط کار را انجام دهند، می توانند کشور را به جلو ببرند.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات موضوعی است که باید در آن توصیه های مقام معظم رهبری در نظر گرفته  شده و حضور حد اکثری مردم ملاک نظر است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر امروز در نشست خبری در محل مسجد جامع اردستان گفت: شرکت مردم در انتخابات و رأی دادن در واقع تایید نظام و پشتوانه انقلاب است.

وی افزود: مردم به تفکری رأی بدهند انقلابی، جهادی  و به ولی فقیه نزدیکتر بوده و برای جلو بردن کار منتظر بودجه نباشد.

نماینده مردم اردستان با بیان اینکه  بعضی مدیران روحیه جهادی دارند، تصریح کرد:  مدیرانی که پیر و کسل نبوده و با انگیزه و نشاط کار را انجام دهند، می توانند کشور را به جلو ببرند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه اهمیت  انتخابات شوراها کمتر از ریاست جمهوری نیست، تصریح کرد: شوراها در شهرهایی مثل اردستان خیلی موثر بوده و مردم افرادی را انتخاب کنند که نگاهشان به انقلاب، رهبری و شهدا است.

وی  با بیان اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح،  برگ زرینی در انقلاب اسلامی رقم خواهند زد، تصریح کرد:  مردم  با انتخاباتی سالم و به دور از اختلاف  و  دو قطبی بودن  مهره مطلوب را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص انتخابات شوراهای شهر اردستان تصریح کرد: هیچ لیستی را تعیین نکرده و فردی هم  از سوی نماینده حمایت نمی شود.

وی تصریح کرد: توصیه به هیئت نظارت دارم که هیچ شخصی را بدون دلیل رد صلاحیت نکنند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه پیگیری برنامه های ورزشی از دغدغه های شهرستان بوده، تصریح کرد: بودجه های لازم برای زمین چمن و هیئت های ورزشی  واگذار یا در حال واگذاری است.

وی با بیان اینکه حضور وزیران و معاونان آنها در منطقه نگاه ها به منطقه  را عوض خواهد کرد، تصریح کرد: حضور وزیران در هشت ماهه گذذشته برکات فراوانی را برای اشتغال شهرستان اردستان داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه شرکت همگامان  به منظور ایجاد اشتغال کار خود را با «کال سنتر» آغاز کرده است، تصریح کرد: زیر ساختهای آن در منطقه با همکاری وزرا انجام شده و به زودی شاهد اشتغال انبوده خواهیم بود.

انتهای پیام / کد خبر22128

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار