جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه شهرستان اردستان:

سپاه پاسداران یکی از قدرتمند ترین نیروهای نظامی دنیا است

سرهنگ دوم پاسدار حسن فخرل گفت: سپاه پاسداران با بکارگیری نیروهای مومن و انقلابی توانسته از نظر امنیتی و دفاعی یکی از قدرتمند ترین نیروهای نظامی دنیا تلقی شود.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)  با دید نافذی که داشتند به منظور بقای انقلاب  و پاسداری از آرمانها و ارزشهای انقلاب نوپای اسلامی سپاه را تاسیس کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حسن فخرل به مناسبت دوم اردیبهشت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با صبح اردستان اظهار کرد: سپاه در برهه ای از زمان برای حفظ این انقلاب نیاز بود که وارد عرصه نظامی شده و با کمک بسیج انقلاب را از گرداب های دشمنان نجات دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران با بکارگیری نیروهای مومن و انقلابی توانسته  از نظر امنیتی و دفاعی یکی از قدرتمند ترین نیروهای نظامی دنیا تلقی شود.

فخرل با بیان اینکه وظیفه سپاه در حفظ امنیت داخلی یک  وظیفه بسیار مهم است، تصریح کرد: وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد.

فرمانده سپاه اردستان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بعد دیگر که حفظ دستاوردهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده  نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در شناخت دستاوردهای داخلی و خارجی وظیفه ای دارد، تصریح کرد: آرمانهای حضرت امام نیاز به شناخت دارد که این وظیفه را سپاه به عهده گرفته و وظیفه آن فقط نظامی نبوده بلکه کارهای فرهنگی و نگرشی برای حفظ و ثبات انقلاب اسلامی نیاز است.

فخرل ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات یک میراث بزرگی را به نمایش  گذاشته و حماسه عظیم دیگری را برای کشورخلق خواهند کرد.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه هوشیاری مردم در زمینه توطئه دشمن نباید فراموش شود، تصریح کرد: دشمن به نهادهای انقلابی کینه دارد و مردم با بیداری و صلابت آن را از بین خواهند برد.

وی نقش سپاه در انتخابات را فرهنگی دانسته که با اجرای کلاسها  و نهضت های روشنگری مردم را به منظور حضور آگاهانه و حداکثری تشویق کند.

انتهای پیام / کد خبر22223

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار