شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرحوزه علمیه شهید مدرس اردستان:

کشور مسوول اجرایی قوی و نترس می خواهد

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کشور مسوول اجرایی قوی و نترس می خواهد، تصریح کرد: مسوولی که زیر سایه ترس باشد به درد کشور نمی خورد.

به گزارش صبح اردستان، مدیر حوزه علمیه شهید مدرس اردستان اظهار کرد: ارتباط با خداوند و توجه به مردم دو پایه در اسلام بوده که بصورت عملیاتی مورد توجه است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی  امشب به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفرعلیه السلام در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت:  توصیه ای که ائمه بیشتربر آن تاکید داشته ارتباط با خداوند و توجه به رفع مشکلات مردم بوده است.

وی افزود: رفع گرانی می تواند مردم را خوشحال کند در صورتی که بعضی ها به دنبال ساز و آواز هستند تا آن را در بین مردم ترویج کنند.

امام جمعه موقت شهر اردستان با بیان اینکه بعضی اوقات قوانین دست و پا گیر است، تصریح کرد: مسوولان می توانند با تبصره و همدلی بعضی از مشکلات مردم را رفع کنند.

موسوی با بیان اینکه رفع گرفتاری از مردم وظیفه مسوولان است، تصریح کرد: با سنگ اندازیهایی که در بعضی از اوقات انجام می گیرد جلوی یک کار خیر گرفته می شود.

مدیر حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه الگو گیری از سیره اهل و بیت را در دستور کار خود قرار دهید، تصریح کرد: هر چقدر استقامت کردیم و روبروی دشمن ایستادیم توانستیم به موفقیتهایی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه فردی که اصلح تر و روبروی دشمن مقاوم تر و نترس است را در پای صندوق رأی انتخاب کنید، تصریح کرد: همه اگر با این نیت نترسیدن کار کنند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

موسوی با بیان اینکه کشور مسوول اجرایی قوی و نترس می خواهد، تصریح کرد: مسوولی که زیر سایه ترس باشد به درد کشور نمی خورد.

مدیر حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه حضور حداکثری  در انتخابات دشمن را مأیوس می کند، تصریح کرد:  حضور شما مردم اگر کم رنگ شد دشمن خوشحال و تحریمها بیشتر می شود.

امام جمعه موقت شهر اردستان با بیان اینکه آنهایی که عاقل هستند حضور در پای صندوق های رأی را از دست نخواهند داد، تصریح کرد: انتخاب هوشمندانه مردم می تواند باعث عزت اسلام و ایران شود.

انتهای پیام / کد خبر22226

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار