پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پذیرش مقاله عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد زواره در مالزی

مقاله عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در کنفرانس بین‌المللی مالزی پذیرفته شد.

1392091114224718077904

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری آنا، معماری برای یادگیری تطبیقی بر اساس نوع شخصیت عنوان مقاله علمی عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر و معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره بوده که در کنفرانس بین‌المللی سیستم‌ها، پردازش و کنترل ( Icsps ) در کشور مالزی به صورت سخنرانی پذیرفته شده است.

 

مصطفی صادقی در این خصوص اظهار کرد: با افزایش گسترش وب و سیستم عامل‌ها و نیاز به تغییر در روش‌های تدریس متناسب با نیازهای جهان امروز، سیستم‌های آموزش‌های الکترونیکی در حال توسعه هستند و آموزش الکترونیک تسهیل‌کننده برای همه زبان‌آموزان بدون درنظرگرفتن مکان و زمان است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زواره خاطر نشان کرد: امروزه تحقیقات بسیاری در مورد شناسایی و مدل‌سازی احساسات یادگیرنده انجام گرفته است و این مقاله یک معماری جدید برای ابعاد شخصیتی کاربر پیشنهاد می‌کند، این معماری شامل چهار قسمت ارزیابی، استخراج متن، تجسم فکری و مشاوره است.

 

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره افزود: در این معماری همچنین یک قسمت ارزیابی به منظور اندازه‌گیری عملکرد یادگیرنده و بهره‌برداری از محیط رقابتی طراحی شده و یکی از ویژگی‌های آن این است که محیط آموزشی را می‌توان با توجه به ویژگی‌های کاربر تنظیم کرد.

 

کنفرانس بین‌المللی سیستم‌ها، پردازش و کنترل ( Icsps ) از دوازدهم تا پانزدهم دسامبر سال جاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر2223

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار