شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان:

اقتصاد دانان آموزش ابتدایی را محورتوسعه کشور می دانند

جوانی با بیان اینکه یکی از رازهای موفقیت دانش آموزان خوب شنیدن و گوش دادن است، تصریح کرد: دوره ابتدایی اهمیت آن خیلی زیاد بوده و حتی اقتصاد دانان آموزش ابتدایی را محورتوسعه کشور می دانند.

به گزارش صبح اردستان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: ۴۳۰هزار دانش آموز پایه ابتدایی در مدارس استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

شهین جوانی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن ستارگان برترینهای علمی دوره ابتدایی در کانون شهید مفتح اردستان گفت: آموزش و پرورش اردستان در برنامه های طرح جابر و طرح پلکانی فعالیتهای خوبی داشته، لذا انتظار می رود با پتانسیلهای موجود در این زمینه فعالیتهای بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمام افتخارهایی که امروز در کشور به دست آورده ایم را مرهون رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)هستیم، تصریح کرد: پدران و مادران نیز زمینه ساز رشد و خردورزی دانش آموزان این سرزمین هستند.

جوانی با بیان اینکه یکی از رازهای موفقیت دانش آموزان خوب شنیدن و گوش دادن است، تصریح کرد: دوره ابتدایی اهمیت آن خیلی زیاد بوده و حتی اقتصاد دانان آموزش ابتدایی را محورتوسعه کشور می دانند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان  روحیه خلاقیت، پرسشگری و کار تیمی را از فعالیتهای دوران ابتدایی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان در واقع با آموزش های لازم مهارتهای زندگی را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با کسب تجربه مهارتهای زندگی را تمرین می کنند، تصریح کرد: دانش آموزان بعد از دوران ابتدایی مهارتهای زندگی را که کسب کرده اند با توانایی های فردی خود در جامعه اجرا می کنند.

طرح پلکانی تلاش یکی از طرح های زیبای آموزش و پرورش اردستان است

مدیرآموزش و پرورش اردستان در ادامه اظهار کرد: دوران آموزش ابتدایی یکی از حساس ترین پایه های آموزشی مورد نظر است.

عیسی شفیعی با بیان اینکه برنامه های ابتدایی باید با خلاقیت و نشاط آور باید صورت گیرد، تصریح کرد: یکی از بهترینهای علمی ستارگان شهرستان همین دوران ابتدایی است.

وی افزود: طرح جابرن حیان اردستان با مشارکت ۵۰ درصد دانش آموزان در شهرستان اردستان انجام شده و هر مدرسه با ارائه یک اثر به جشنواره راه یافته که در نهایت سه طرح برتربه مرحله استانی راه یافتند.

شفیعی با بیان اینکه طرح پلکانی تلاش یکی دیگر از طرح های زیبای آموزش و پرورش اردستان است، تصریح کرد: طرح پلکانی تلاش در شهرستان اردستان توسط آموزگاران انجام شده و مرحله شهرستانی آن با رقابت ۲۸۰ نفردانش آموزبه پایان رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهر اردستان از مسابقات روان خوانی زبان محلی اردستان خبرداد و اظهار کرد: مسابقه روان خوانی زبان محلی اردستان برای اولین بار در شهرستان اردستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر22273

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار