شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان:

جشنواره جابربن حیان به زودی در اصفهان برگزار می شود

جوانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره جابربن حیان در آینده ای نزدیک در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همه دانش آموزان شهرستانها که در طرح جابر شرکت کرده و رتبه برتر را کسب کرده اند به زودی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

به گزارش صبح اردستان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف آموزش ابتدایی توجه همه جانبه به رشد دانش آموزان در همه سطح های تعلیم و تربیت است.

شهین جوانی در گفت و گو با صبح اردستان گفت: آموزش ابتدائی محور توسعه بوده و اگر قرار باشد تحولی انجام گیرد اعتقاد باور داریم که باید در دوره ابتدایی این تحول ایجاد شود.

وی با بیان اینکه  استعدادی که دربین دانش آموزان منطقه اردستان وجود دارد، تصریح کرد: آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و استعدادهای بیشتر دانش آموزان این منطقه در زمینه های مختلف خواهیم بود.

جوانی تصریح کرد: برنامه هایی که در سطح استان اصفهان هم اکنون  اجرا می شود طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه ایجاد پایگاه های توانمند سازی کودکان بدو ورود به دبستان بصورت مکرر در استان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: استان اصفهان اولین استانی بوده که چنین برنامه ای  را اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه برای اولین  بار پیش دبستانی های استان زودتر از موعد مورد سنجش قرار گرفته اند، تصریح کرد: دانش آموزانی که نیاز به توجه ویژه ای دارند در پایگاه های توانمند سازی مورد آموزش قرار گرفته  و سپس وارد کلاس اول می شوند.

جوانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره جابربن حیان در آینده ای نزدیک در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همه دانش آموزان شهرستانها که در طرح جابر شرکت کرده و رتبه برتر را کسب کرده اند به زودی  در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که همه دانش آموزانی که در سطح آموزشگاههای استان در این مسابقات شرکت کرده اند و فعالیتی داشته اند دارای ارزش و اهمیت هستند.

وی تصریح کرد: مهمترین فعالیت برای ما حضور دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی بوده که اردستان توجه ویژه ای به این مورد داشته است.

 

انتهای پیام / کد خبر22297

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار