جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان:

شهدا همواره بهترین الگو در عرصه تعلیم و تربیت هستند

حجت الاسلام مسعودیان با بیان اینکه شهدا همواره بهترین الگو در عرصه تعلیم و تربیت معرفی شده اند، تصریح کرد: تنها راه سعادت جامعه پیروی از راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

به گزارش صبح اردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهیدان موحد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین مقام معلم صورت گرفت.

حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان در حاشیه دیدار از خانواده شهیدان موحد گفت: دیدار با خانواده پدر و پسر شهید واقع در بخش مرکزی زواره به اتفاق جمعی از پرسنل سپاه اردستان صورت گرفت.

وی افزود: خانواده شهید موحد که پدر معلم و پسر دانش آموز بوده پسر توانسته از پدر پیشی گرفته و راه شهادت را به معلم خود بیاموزد.

مسعودیان با بیان اینکه شهید محمد موحد پدر خانواده در عملیات خیبر و سن ۴۰ سالگی به این مقام نائل آمده است، تصریح کرد: شهید رضا موحد فرزند شهید موحد در عملیات بیت المقدس و در سن ۱۵ ساگی به فیض شهادت نائل آمد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه شهدا همواره بهترین الگو در عرصه تعلیم و تربیت معرفی شده اند، تصریح کرد: تنها راه سعادت جامعه پیروی از راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام / کد خبر22343

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار