جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان:

معلم زمزمه محبت، آموزش و درس زندگی است

ایرج پور با بیان اینکه معلم و استاد زمزمه محبت، آموزش و درس زندگی است، تصریح کرد: هر موفقیتی در جامعه پیوند آن با آموزش، تعلیم و تربیت گره خورده است.

به گزارش صبح اردستان، رئیس دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد: روز معلم را به دانشجویانی تبریک می گویم که  روزی در قامت و کسوت دبیر یا استاد در جامعه خود را نشان خواهند داد.

محمد ابراهیم ایرج پور عصر امروز در مراسم روز معلم در دانشگاه پیام نور اردستان گفت: دانشجویان امروز استادان فردایی هستند که با استواری  پیروزی را برای جامعه و خود رقم خواهند زد.

وی تقارن میلاد حضرت زین العابدین با روز معلم را نشان حریت و ازادگی این قشر زحمت کش جامعه خواند.

ایرج پور با بیان اینکه معلم  و استاد زمزمه محبت، آموزش و درس زندگی است، تصریح کرد: هر موفقیتی در جامعه پیوند آن با آموزش، تعلیم  و تربیت گره خورده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان با بیان اینکه معلمان الگوی خود را در اختیار شاگردان قرار می دهند، تصریح کرد: معلمان کسانی هستند که الهام بخش بوده و ذهن شاگرد را برای یادگیری علم باز می کند.

وی تصریح کرد: معلمان صرفاً هدفشان تعلیم دانش آموزان نیست  بلکه آنها را برای یادگیری گوهره علم در بستر جدید پرورش می دهند.

ایرج پوربا بیان اینکه جایگاهی که استاد دارد باید به آن احترام گذاشت، تصریح کرد: تمام مشاغل از جایی منشأ می گیرند که حتما استادی بوده است.

معلم در حقیقت پدر دوم انسان است

امام جمعه شهر اردستان در ادامه اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان قدر خود را بدانند و متوجه باشند که در مسیر علم اندوزی قرار دارید.

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه  دانش آموزان و دانشجویان پایه های علمی خود را از ابتدا می سازند، تصریح کرد:  بهترین دوران تحصیل دوران جوانی بوده که می تواند انسان را در مسیر یادگیری علم قرار دهد.

وی  با بیان اینکه  شاگردان باید هر چه توان دارند در کسب دانش تلاش کنند، تصریح کرد: استادان و معلمان خود راکه از مرحله نخست شما را همراهی  و تا مدارج علمی رساندند تقدیر کنید.

دهشیری با بیان اینکه معلم در حقیقت پدر دوم انسان است، تصریح کرد: معلم اگر در شخصیت ظاهری شاگرد تاثیری نداشته  ولی در باطن او اثر گذار خواهد بود.

پایان جلسه از برترینهای علمی دانشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام / کد خبر22350

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار