پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش آموزان اصفهانی رتبه دوم قبولی دانشگاه های دولتی را کسب کردند

رئیسی با بیان اینکه رتبه دوم آزمون سراسری دانشگاه های دولتی توسط دانش آموزان اصفهانی کسب شده، تصریح کرد: برای رسیدن دانش آموزان به رتبه های عالی در سراسر استان ۳۹ پژوهش سرا ایحاد شده است.

به گزارش صبح اردستان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: معلمی که ارتباط خوبی با دانش آموز برقرار کند می تواند مفاهیم را به او انتقال دهد.

عبدالرضا رئیسی در حاشیه جشن معلم در گفت و گو با صبح اردستان گفت: دانش آموزانی که قرار است آینده کشور به دست آنها اداره شود اگر ارتباط درست صورت گیردانتقال مفاهیم هم بهتر انجام می شود.

وی افزود: برنامه های آموزشی در حال حاضر بر پرورش مقدم بوده و دانش آموزانی موفق خواهند بود که بتوانندبصورت سالم رشد کنند.

رئیسی با بیان اینکه برنامه های مختلفی که دارای شادی و نشاط  برای دانش آموزان بوده در حال اجرا است، تصریح کرد: برنامه طرح حیات پویا در ساعات ورزش دانش آموزان را به فعالیت تشویق می کند.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه سال سوم برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای برگزار خواهدشد، تصریح کرد: ۳۰۰ هزار نفر در المپیادهای درون مدرسه ای شرکت کرده و به فعالیتهای مختلف ورزشی می پردازند.

وی با بیان اینکه رتبه دوم آزمون سراسری دانشگاه های دولتی توسط دانش آموزان اصفهانی کسب شده، تصریح کرد: برای رسیدن دانش آموزان به رتبه های عالی در سراسر استان ۳۹ پژوهش سرا ایحاد شده است.

رئیسی با بیان اینکه روز ۱۲ اردیبهشت کلینیک پزشکی و دندان پزشکی در اصفهان برای مجموعه آموزش و پرورش افتتاح شده است، تصریح کرد: خدمات شایانی برای خانواده آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه ۸۰۰ هزار دانش آموز در استان اصفهان به تحصیل مشغول هستند، تصریح کرد: ۴۰۰ هزار دانش آموز ابتدایی وجود دارد که ۳۲۰ هزار نفر از آنها مورد معاینه  بهداشت دهان و دندان قرار گرفته اند.

انتهای پیام / کد خبر22416

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار