جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

حضور مردم در پای صندوق های رأی تضمین کننده امنیت کشور است

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رأی تضمین کننده امنیت کشور است، تصریح کرد: کاندیداهایی که برگزیدگان شورای نگهبان هستند یادشان باشد که می خواهند رهبری اجرایی کشور را در دست بگیرند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان اظهار کرد: جوانان ما الگوی خود را حضرت علی اکبر علیه السلام قرار دهند تا هر بی سر و پایی الگوی آنان قرار نگیرد.

حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نماز جمعه در محل مسجد جامع اردستان گفت: حضرت علی اکبر علیه السلام در دیانت و صیانت از ولایت سنگ تمام گذاشته و در این راه کوتاهی نکرده است.

وی افزود:  زمان ائمه هم بعضی مناصب را به جوانان می سپردند همانطور که حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ امور نظامی را به جوانان سپردند و نتیجه مثبت  آن را دیدیم.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه عرصه سازندگی  میعادگاه حضور جوانان بوده، تصریح کرد:  امروز بسیج سازندگی  با حضور جوانان در عرصه های مختلف معنا پیدا کرده است.

دهشیری با بیان اینکه جوانان در عرصه های تجلی  و وحدت همچون نماز جمعه حضور چشمگیری داشته باشند، تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه های مختلف پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه به سفارش مقام معظم رهبری در خصوص تکریم کارگران توجه داشته باشیم، تصریح کرد: مسئولان برای آینده و تأمین شغلی کارگران مشکلات آنان را در نظربگیرند.

امام جمعه اردستان خاطر نشان کرد:  به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی  بر حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نظر داشته باشید و سعی کنید تا مر قانون اجرا شده و انتظار این است که همگان با حضورشان گرما بخش دل مسئولان نظام شوند.

دهشیری  با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور رفع کرد، تصریح کرد:  حضور پرشور و انقلابی و ارزشی مردم و حضور جوانان  در جبهه های نبرد داخلی و خارجی سایه جنگ را دور کرده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رأی تضمین کننده امنیت کشور است، تصریح کرد: کاندیداهایی که برگزیدگان شورای نگهبان هستند یادشان باشد که می خواهند رهبری اجرایی کشور را در دست بگیرند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه کاندیداهای شورا و ریاست جمهوری اعتبار انقلاب و اسلام را حفظ کنند، تصریج کرد:  ضمن احترام گذاشتن به موازین اسلامی توجه به این نکته داشته باشند که الگویی برای مردم هستند.

دهشیری با بیان اینکه شأن و منزلت مومن خیلی بالا است، تصریح کرد: برای رسیدن به میز ریاست همه معیارها و ارزشها را زیر پا نگذارید.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به سالروز تشکیل هلال احمرگفت: تشکیل این نهاد در ایران به ۹۵ سال پیش می رسد  و گروه نجات بخش و آموزش دهنده درزمانهای بحرانی است.

انتهای پیام / کد خبر22423

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار