جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان:

جوانان از رفتارهای شایسته ائمه استفاده کنند

خانی با بیان اینکه می توانیم بخشی از روشهای زندگی ائمه را در زندگی بکار بندیم، تصریح کرد: جوان ها وقتی می بینند در تیر رس دشمن قرار دارند از رفتارهای شایسته ائمه استفاده کنند.

به گزارش صبح اردستان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان پیش از ظهر امروز در همایش روز جوان در مرکز جوانان هلال احمر گفت: بهترین رسالتی که جوانان برای شور و نشاط دارند برگرفته از ائمه اظهار است.

منصور خانی با بیان اینکه روز جوان در کشورهای مختلف با برنامه هایی همراه است، تصریح کرد: ۲۱ ماه آگوست توسط سازمان ملل نامگذاری شده و در کشور ما ۱۱ شعبان روز تولد حضرت علی اکبر علیه السلام این روز گرامی داشته می شود.

وی  با بیان اینکه جوانان برای خود الگو های خاصی را بر می گزینند، تصریح کرد: بهترین الگو ی جوانان ایرانی الگو  و  رفتارهای حسنه و اسوه ائمه برای بهتر زندگی کردن است.

خانی با بیان اینکه می توانیم بخشی از روشهای زندگی ائمه را در زندگی بکار بندیم، تصریح کرد: جوان ها وقتی می بینند در تیر رس دشمن قرار دارند از رفتارهای شایسته ائمه استفاده کنند.

رئیس هلال احمر اردستان با بیان اینکه روز جوان در کشور ما یکی از روزهای مهم است، تصریح کرد: جوانان با مطالعه در سیره ائمه از آسیب های زمانه محفوظ خواهند بود.

وی با بیان اینکه روز جهانی هلال احمر از ۱۶۰سال پیش تشکیل شده است، تصریح کرد: ۴۲ حادثه مهم در جهان ثبت شده که جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به آنان را دارد.

خانی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۰ کشور جهان عضو فدراسیون هلال احمرهستند، تصریح کرد: هلال احمر در ایران ۹۵ سال پیش تشکیل شده و از حوادث مهم ثبت شده ۳۲ مورد در ایران به ثبت رسیده است.

وی وظیفه اصلی هلال احمر را امداد و نجات در مسائل مختلف دانست و تصریح کرد: کشور ایران از کشورهای حادثه خیز بوده، لذا برای خدمت رسانی بیشتر احتیاج است تا زیر ساخت ها آماده باشد.

رئیس هلال احمر با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف هلال احمر آموزش امداد و نجات است، تصریح کرد: کلاس ها  و آموزش های مختلف امداد و نجات برای ۴۰۰ نفر از جوانان هلال احمر اردستان در سال ۹۵برگزار شده است.

خانی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت خادم ثبت نام کرده  و از آموزش های امداد و نجات که به سه روش انجام می شود استفاده کنند.

وی  با بیان اینکه سعی کنیم آموزش ها را یاد بگیریم، تصریح کرد: یاد گیری آموزش های امداد و نجات ضلع سوم مدیریت بحران که خود مردم هستند را تشکیل می دهد.

گفتنی است در پایان جلسه به تعدادی از جوانان جوایزی اهداء شد.

 

انتهای پیام / کد خبر22463

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار