شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

قضاوت و انتخاب درست در هر دو انتخابات با مردم است

غیور با بیان اینکه قضاوت و انتخاب درست در هر دو انتخابات با مردم است، تصریح کرد: مردم به جز برنامه ها و حل مشکل شهر و روستا و کشور به موارد دیگری رأی نخواهند داد.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار شهرستان اردستان عصر امروز در مراسم جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان گفت: افرادی که احساس وظیفه و مسئولیت داشته در این برنامه مهم اعلام آمادگی کرده اند.

علیرضا غیور با بیان اینکه از این فرصت به دست آمده برای توفیق خدمت رسانی به مردم شهر و روستا استفاده کنید، تصریح کرد: آشنایی بیشتر شما با قوانین حاکم بر انتخابات می تواند شما را در برگزاری انتخاباتی سالم  و شایسته کمک کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات خوب و بدور ازحاشیه موجب آبرومندی نظام جمهوری اسلامی را در پی دارد، تصریح کرد: کاندیداها وظیفه دارند بر اساس قوانین حاکم بر انتخابات زمینه را برای یک انتخابات خوب مهیا کنند.

غیور با بیان اینکه کلیه کاندیداها با رعایت قوانین انتخاباتی دست اندرکاران را به منظور برگزاری انتخابات یاری می کنند، تصریح کرد: هدف مشترک مسئولان اجرایی و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اجرا کردن دستور مقام معظم رهبری مبنی بر فراخوانی مردم به حضور حداکثری است.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه خارج از رقابت های  انتخاباتی و مسائل سیاسی و جناحی باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوقهای رأی کنید، تصریح کرد: بمنظور حمایت از نظام و کشور توجه ویژه ای به حضور آحاد مردم داشته باشید.

مسئول اجرایی انتخابات شهرستان اردستان با بیان اینکه قرار نیست همه ارزشهایی که از اول انقلاب بدست آورده ایم در ایام کوتاهی آن را زیر پا بگذاریم، تصریح کرد: ایام تبلیغ انتخابات سعی کنید برنامه ها و پیشنهادها را ارائه  و خود را در معرض مردم قرار دهید.

وی با بیان اینکه همواره تاکید بر این بوده که فضای انتخاباتی را حفظ کنیم، تصریح کرد: تلاش همه مدیران و مجموعه مسئولان شهرستان و اعضای شورای تامین حفظ آرامش در ایام تبلیغ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است.

غیور خاطرنشان کرد: کلیه فعالیت های کاندیداها کنترل شده  و در صورت مغایرت با قوانین انتخابات با آنان برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه قضاوت و انتخاب درست در هر دو انتخابات  با مردم است، تصریح کرد:  مردم به جز برنامه ها  و حل مشکل شهر و روستا و کشور به موارد دیگری رأی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه کاندیداها نگذارند فضا به سمتی برود که عده ای بخواهند سوء استفاده کنند، تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی است تا در فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنید.

غیور با بیان اینکه زمینه تخلف در فضای مجازی فراوان است، تصریح کرد:  می توانید در این فضا به شکل صحیح برنامه های خود را ارائه دهید.

فرماندار اردستان با بیان اینکه بعضی ها کار تبلیغ خود را خواسته یا ناخواسته در فضاهای مجازی شروع کرده اند، تصریح کرد: موضوع طبق قوانین انتخاباتی قابل پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد:  کاندیداها با یک همکاری و تعامل خوب و مناسب زمینه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در شهرستان اردستان را فراهم کنند.

انتهای پیام / کد خبر22497

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار