پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان:

۱۲ میلیون نفر جوان کشور در سن ازدواج قرار دارند

حاجی مالیان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ میلیون جوان کشور در سن ازدواج وجود دارد، تصریح کرد: سن ازدواج در حال حاضر برای زنان ۲۳ و چهار دهم بوده و برای مردان ۲۶ و هفت دهم است.

به گزارش صبح اردستان، رئیس شبکه بهداشت اردستان عصر امروز در همایش سفیران سلامت دانشجویی با موضوع ازدواج سالم در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اردستان گفت: آمار مشکلات تغذیه و بهداشت روانی کمی رو به افزایش است.

مهیار حاجی مالیان با بیان افزایش مشکلات تغذیه و بهداشت روانی افزود:  آمار نشاط جوان با یک سری مشکلات جانبی دیگر در کشور هر روز کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ازدواج مایه سکون و آرامش است، تصریح کرد: نظام خلقت زن و مرد به گونه ای آفریده شده که هر یک به دنبال نیمه گمشده خود می گردند.

حاجی مالیان افزود: دریافت کامل تر و دائمی تر نوع محبت  در حال حاضر با ازدواج صورت می گیرد که جلوه های گوناگونی در مسیر تعالی و رشد کامل دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: محبت والدین به فرزندان و محبت همسران به یکدیگر هیچ یک نمی تواند جای دیگری را بگیرد.

وی با بیان اینکه هیچ عرصه ای در حال حاضر از اجتماع به اندازه ازدواج  و تشکیل خانواده بار مسئولیت بر عهده فرد نمی گذارد ، تصریح کرد: خانواده کانون محبت و رشد انسان هاست که با ازدواج سامان گرفته و البته زن محور این خانواده است.

حاجی مالیان با بیان اینکه خانواده ها به نیازهای روحی، روانی، جسمی و اجتماعی به طور کامل توجه دارند، گفت: فرصت ها در زندگی مشترک همیشه برای همه یکسان نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: ازدواج جای دلسوزی و ترحم نیست و از سر دلسوزی هر فردی که شرایط ازدواج با شما را ندارد به آن پاسخ ندهید.

وی همچنین اظهار کرد: سعی کنید خود را با دیگران مورد مقایسه قرار نداده و به هر شکلی که هستید با خودتان کنار آمده و خود را با هنر پیشه ها مقایسه نکنید که کار بسیار غلطی است.

رئیس شبکه بهداشت اردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ میلیون جوان کشور در سن ازدواج وجود دارد، تصریح کرد: سن ازدواج در حال حاضر برای زنان ۲۳ و چهار دهم بوده و برای مردان ۲۶ و هفت دهم است.

انتهای پیام / کد خبر22632

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار