پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس هواشناسی اردستان:

گرد و غبار،مهمان ناخوانده اردستانی ها

رمضانپور تصریح کرد: شرایط گرد و خاک به وجود آمده به خاطر کانون برون مرزی که از عربستان و عراق و درون مرزی از منطقه سمنان بر روی منطقه حاکم شده است.

به گزارش صبح اردستان، رئیس هواشناسی اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: وزش باد، گرد و خاک  و رگبارهای بهاری را بر روی منطقه اردستان از امشب تا فرداشب شاهد خواهیم بود.

جواد رمضانپور با بیان اینکه این شرایط برای امشب و فردا بر روی منطقه  برقرار خواهد بود، افزود: شرایط فعلی از روز قبل بر روی منطقه به صورت ضعیف بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط به صورت محلی وجود دارد، تصریح کرد: سرعت تند بادها  بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رمضانپورخاطرنشان کرد: شرایط وزش باد به خاطر سیستمی که از سمت شمال غربی وارد منطقه شده و تا روز های دوشنبه و سه شنبه ادامه دارد و به موجب تند بادی که وجود دارد گرد و خاک را در منطقه به حرکت در می آورد.

رئیس هواشناسی  اردستان گفت: با توجه به اینکه سطح زمین خشک و رطوبتی وجود ندارد، کانون های گرد و خاک ایجاد شده و نقشه های هواشناسی گویای این بوده که رگبار پراکنده در قسمت های مستعد منطقه که کوهستان ها خواهد بود وجود دارد.

وی تصریح کرد: شرایط گرد و خاک به وجود آمده به خاطر کانون برون مرزی  که از عربستان و عراق و درون مرزی از سمت سمنان بر روی منطقه حاکم شده است.

انتهای پیام / کد خبر22694

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار