شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

مسئولان قدردان حماسه آفرینی مردم باشند

حجت الاسلام دهشیری حضور دهها میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رأی را تبریک گفته و افزود: مردمی که هر وقت لازم بوده حماسه آفرینی کرده و برای آنها انتخابات یا آزادسازی خرمشهر فرقی ندارد مسئولان قدردان آنها باشند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان عصر امروز در مراسم تقدیر از رزمندگان عملیات بیت المقدس در سالن اجتماعات اداره ارشاد گفت: حماسه خرمشهر و سخن ارجمند امام راحل که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» این جمله از قرآن کریم گرفته شده و جنبه آموزشی فراوانی دارد.

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه رزمندگان اسلام در خرمشهر ۳۴ روز مقاومت کرده، تصریح کرد: دشمن با تمام امکانات شرق و غرب نتوانست آن را بگیرد زیرا با خاکریزهای آهنینی بنام مردم مواجه شد.

وی افزود: رزمندگانی از شهرستان اردستان جانانه در این عملیات حضور داشته که  در عملیات بیت المقدس ۶۰ شهید، ۳۶ جانباز و ۱۱آزاده را تقدیم اسلام کرده است.

دهشیری با بیان اینکه رزمندگان  از موانع سخت عبور کرده و فتح خرمشهر را رقم زدند، تصریح کرد: رزمندگان  زیرا اراده خداوند در پشت سر آنان بوده  و به اراده غیبی متکی بودند.

امام جمعه اردستان حضور دهها میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رأی را تبریک گفته و افزود: مردمی که هر وقت لازم بوده حماسه آفرینی  کرده و برای آنها انتخابات یا آزادسازی خرمشهر فرقی ندارد مسئولان  قدردان آنها باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به خاور میانه تاکید کرد: همانطور که مسئولان کشوری هم گفتند دیدار رئیس جمهور آمریکا از عربستان یک نمایش مسخره است که در برابر اراده ملت ایران پیروز نخواهند بود.

دهشیری گفت: به همه دشمنان ثابت خواهیم کرد که ایران ماندنی و منافقان رفتنی هستند همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند که ملت یک پارچه به سمت پیروزی ها حرکت کرده و خرمشهر ها در پیش داریم که  باید خود را مهیا کنیم.

انتهای پیام / کد خبر22733

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار