جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

رئیس جمهور منتخب اقتصاد مقاومتی را الگو قرار دهد

حجت الاسلام دهشیری از رئیس جمهور منتخب خواست تا با الگوو قرار دادن معیارهای اقتصاد مقاومتی اهتمام ورزیده و جلوی ورود دشمن را که با فتح خاکریز های مختلف هم چون امنیت و تعطیلی اقتصاد فعالیت دارد را بگیرد.

به گزارش صبح  اردستان، امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه  در مسجد جامع گفت:  مشارکت ۷۲ درصدی مردم موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه سم پاشی های دشمن نتیجه ای نداشته، تصریح کرد: انتخابات ایران از نکات مهمی همچون  رقابت، امنیت و سلامت برخوردار بوده که در دیگر کشورها کمتر وجود دارد.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات هر کشور تعیین کننده خواهد بود که در ایران هم این موضوع اتفاق افتاده و رئیس جمهور منتخب برای انتظارات مردم و  حل و فصل مشکلات باید دغدغه داشته باشد.

خطیب جمعه اردستان  با بیان اینکه از زبان مردم به رئیس جمهور منتخب می  گوییم  به وعده های داده شده عمل کنید، تصریح کرد: برای اشتغال جوانان و گره گشایی از بنگاه های اقتصادی تعطیل شده و تورم و بیکاری اقدام کنید.

دهشیری از رئیس جمهور منتخب خواست تا با الگوو قرار دادن معیارهای اقتصاد مقاومتی  اهتمام ورزیده و جلوی ورود دشمن را که با فتح خاکریز های مختلف هم چون امنیت، تعطیلی اقتصاد فعالیت دارد را بگیرد.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: مسئولان دولت دوازدهم به هوش بوده  و نگذارند  ارزشهای دینی مورد بی مهری و هجمه دشمن قرار گرفته همانطور که دغدغه فکری حاکم اسلامی باید حفظ حجاب، عفاف، نماز، پاکی و پاکدامنی باشد.

دهشیری با تاکید بر این نکته که از خارج توطئه هایی صورت گرفته و سر نخ هایی هم  که از داخل به دست آمده افرادی با دروغ فرا کنی و مورد هجمه قرار دادن شهید و شهادت سعی در فراموش کردن شهدای جنگ و مدافعان حرم دارند که این دروغ گفتن ها به نفع هیچکس  نیست.

وی با اشاره به جمله رهبر کبیر انقلاب که فرموده بودند آمریکا دست از سر شما بر نمی دارد تاکید کرد: می بینیم که آمریکا همچنان بر تحریم ها اضافه کرده و آن را تشدید می کنند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضور ترامپ در خاورمیانه دو پیامد مهم در بر داشته، تصریح کرد: عربستان را تشویق کرده تا به جان شیعه ها افتاده و کسی هم حرفی نمی زند و دیگر اینکه عیسی قاسم رهبر مردم بحرین را دستگیر و به جای نامعلومی برده اند.

دهشیری با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: حرمت ماه رمضان را نگه داشته و وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر را اجرا و نیروی انتظامی نیز با هنجار شکنان در ماه رمضان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر22759

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار