پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

برنامه «ضیافت آسمان» هر شب در پارک بوستان اردستان انجام می شود

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه همراهی دستگاه های اجرایی و تبلیغی در عرصه فرهنگی لازم و ضروری است، تصریح کرد: برنامه ضیافت آسمان هر شب ساعت ۲۱ و سی دقیقه شب در پارک بوستان همراه با برنامه ها متنوع و شاد معنوی انجام می شود.

به گزارش صبح  اردستان، امام جمعه اردستان عصر امروزدر جلسه هم اندیشی برنامه ضیافت آسمان ویژه ماه رمضان در دفتر امام جمعه گفت:  پر کردن اوقات فراغت و غنی سازی بزرگان خانواده و فرزندان در ماه رمضان مورد توجه است.

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه  برنامه ها در ماه رمضان باید بیشتر به سمت مسائل معنوی برده شود،  لذا تشکیل جلسه های شاد معنوی در پارک ها لازم و ضروری است.

وی گفت: برای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها و جوانان بعد از برنامه های مسجد در پارک بوستان اردستان مردم ضمن استراحت از فضای معنوی و برنامه های متنوع استفاده خواهند کرد.

دهشیری اظهار کرد: پیشنهاد می شود مسائل قرآنی، احکام به زبان ساده و مسائل اخلاقی در این جلسه مطرح  و از دوستان اهل فضل دعوت به عمل آید که در این برنامه صحبت هایی داشته باشند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: برنامه ضیافت آسمان که در پارک بوستان برگزار می شود برای بچه ها یک فضای شاد و مفرحی خواهد بود که ضمن استفاده ازبازیهای شاد اوقات فراغت آنها غنی سازی خواهد شد.

وی ضمن اینکه خانواده ها از برنامه های اینچنینی ابراز رضایت دارند گفت: لازم است چنین برنامه هایی دنبال و اجرا شده و شهرهای دیگر از آن الگو گیری کنند.

دهشیری با بیان اینکه همراهی دستگاه های اجرایی و تبلیغی در عرصه فرهنگی لازم و ضروری است، تصریح کرد: برنامه ضیافت آسمان هر شب ساعت ۲۱ و سی دقیقه شب در پارک بوستان همراه با برنامه ها متنوع و شاد معنوی انجام می شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: ویژه برنامه ای در شب ارتحال در محل پارک بوستان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: توصیه می کنم کلیه افراد و بزرگترها که به سرنوشت جوانان علاقه مند هستند به ویژه خانواده ها در این امر کمک کرده تا برنامه های خوبی را در طول ماه رمضان  بتوانیم ارائه دهیم.

انتهای پیام / کد خبر22785

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار