جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه اردستان:

نگهداشتن یاد امام خمینی«ره» بر همگان به ویژه نسل جوان واجب و ضروری است

سرهنگ دوم پاسدار فخرل با بیان اینکه امروزه نگهداشتن یاد امام خمینی«ره» بر همگان به ویژه نسل جوان واجب و ضروری است، تصریح کرد: جوانان باید با ابعاد مختلف زندگی این مرد بزرگ آشنا شده و از آن الگو برداری کنند.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده سپاه اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: اعزام ۲۷۰ نفر از مردم شهرستان اردستان به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۳ خرداد با شش دستگاه اتوبوس انجام خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار حسن فخرل با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی استثنایی بود که توانست تاثیری جاودانه در تاریخ معاصر و جهان داشته باشد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) موجب شد تا نام ایران در بلندای تاریخ بدرخشد.

وی مهمترین عنصر موفقیت امام خمینی(ره) را در حفظ اتحاد بین مردم و رهبری دانست و تاکید کرد: حضرت امام خمینی ضمن آگاهی دادن مردم نسبت  به اتفاقات روز به موضوعاتی همچون داشتن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، آنها را بیدار کرد.

فخرل خاطرنشان کرد: جامعه ای که رهبری و مردم آن با یکدیگر وحدت داشته باشند و همه برای یک حرکت قیام کنند نهایت در این راه به پیروزی خواهند رسید.

فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه امروزه نگهداشتن یاد امام خمینی بر همگان به ویژه نسل جوان واجب و ضروری است، تصریح کرد: جوانان باید با ابعاد مختلف زندگی این مرد بزرگ آشنا شده  و از آن الگو برداری کنند.

وی تاکید کرد: افکار امام راحل نه تنها در سالروز ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بلکه باید در تمام طول سال راهنمای جامعه اسلامی و سرلوحه کار مسئولان کشور قرار گیرد.

فخرل افزود: با برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های آن حضرت به دنیا خواهیم فهماند که دست از راه و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) بر نمی داریم.

انتهای پیام / کد خبر22886

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار