شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
زائران امام خمینی چه گفتند:

امام خمینی حق بسیار بزرگی بر مردم،کشور و آزادی خواهان دنیا دارد/ زائران خمینی چه گفتند؟/تصاویر

امام خمینی حق بسیار بزرگی بر مردم، کشور و آزادی خواهان دنیا داشته و یاد امام یعنی بزرگداشت ارزشهاست و گرامی داشت یاد امام یعنی بزرگداشت اسلام و قرآن است .

به گزارش صبح اردستان، زائران اردستانی امام خمینی عصر امروز در قالب شش اتوبوس راهی مرقد مطهر حضرت امام خمینی«ره» به منظور شرکت در مراسم سالگرد شدند.

زائران اردستانی که از قشرها و شهرهای مختلف شهرستان اردستان حضور پیدا کرده بودند  در حاشیه اعزام به خبرنگار صبح اردستان گفتند:

یک خبرنگار: دلیل اصلی حضور در مراسم سالگرد را اینگونه بیان کرد: با توجه به اینکه چهره امام خمینی  یک چهره جهانی بوده و هر چه داریم از اوست باید به منظور تجلیل و بیعت از امام خوددر مراسم شرکت کنیم.

وی همچنین گفت: همانطور که مقام معظم رهبری  گفتند ایران بی نام خمینی در هیج جای جهان شناخته شده نیست  و ما وظیفه داریم برای تجدید با آن امام همام  به مرقد مطهر امام عزیمت کنیم واگر عزت امروز خود را در جهان داریم و به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح هستیم فقط به خاطر حضرت امام خمینی«ره» است.

یک پاسدار: بازنشسته دلیل حضور خود در مراسم سالگرد حضرت امام را چنین بیان کرد: با توجه به اینکه استکبار جهانی در صدد است تا یاد، نام و خاطره حضرت امام را از ذهنها پاک کند وظیفه داریم تا با حضور در مراسم سالگرد نشان دهیم هنوز پیرو ولایت فقیه هستیم و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از ولایت کوتاهی نخواهیم کرد.

یک معلم بازنشسته: وظیفه آحاد ملت ایران است تا با حضور در مراسم سالگرد حضرت امام پیمان دوباره با ولایت امر ببندند و هر زمان ما جدا از ولایت  شدیم هلاک خواهیم شد.

وی با اشا ره به حدیث حضرت امام صادق که می فرماید هر کس امام زمان خود را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده گفت: ما هم باید امام زمان خود را بشناسیم و با تمام توان هم از آن حمایت کنیم و امروز در واقع تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و مقابله با تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی است  و برای هر جانفشانی در راه ولایت آماده هستیم.

یک روحانی: دلیل اصلی حضور در مرقد امام خمینی«ره» را چنین بیان کرد: امام بزرگوار ما با آن اخلاص و ایمانی که به خدا داشتند قیام  و در راه خدا جهاد کردند تا این نهصت و انقلاب به ثمر نشست و به وجود آمد.

وی در ادامه گفت: امام خمینی حق بسیار بزرگی بر مردم، کشور و آزادی خواهان دنیا داشته و یاد امام یعنی بزرگداشت ارزشهاست و گرامی داشت یاد امام بزرگداشت اسلام و قرآن است .

امام خمینی با تمام کوشش و تلاش خود هدفش اسلام بود و  امروز بسیج و بسیجیان هم آرمانشان همان آرمان حضرت امام خمینی است و شاهد به ثمر نشاندن اهداف امام در دنیا خواهیم بود.

انتهای پیام / کد خبر22906

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار