جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

جذب سرمایه گذار از اولویت های اشتغال در شهرستان اردستان است/ بعضی از صندلی مدیران اگر خالی باشد و به آن باد بخورد بهتر است

حجت الاسلام طباطبایی نژاد یادآور شد: برای احیای اشتغال اردستان باید وضعیت موجود پیشرفت کرده و جذب سرمایه گذار از اولویت هایی باشد که روی آن کار صورت گیرد.

به گزارش صبح اردستان،  نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در سالن امامزاده موسی علیه السلام اردستان  در جلسه پاسخگویی  به عملکرد یکساله خود گفت: مسئولان باید به مردم حسن نیت داشته باشند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد با بیان اینکه گفت و شنودهای این چنینی به نفع منطقه خواهد بود، تصریح کرد:  بعضی موضوعات  که روشن نباشد بین نماینده و مردم موجب بروز مشکلات می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم راضی هستند که مسئولانشان در بین آنها حضور یافته و با آنها گفت و شنود داشته باشند افزود: مسئولان نگذارند تا شب انتخابات و اینگونه کارها را انجام دهند.

طباطبایی نژاد با این توصیف که دیار شهید مدرس به فرزند خودشان اعتماد کرده  و من را انتخاب کردند گفت: اعتمادی که کسب شده شخصی نیست و از خود نمی دانم و نسبت به مردم مسئولیت سنگینی دارم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی کنیم در برابر مردم بی اعتماد نشویم و تمام مشکلات به تنهایی از دست نماینده بر نمی آید.

وی یکی از مولفه های برتری شهرهای کوچک را این دانست که همچون اردستان برای ۴۰ هزار نفر یک نماینده وجود دارد و اما برای شهرهای ۴۰۰ هزار نفر هم یک نماینده در نظر گرفته شده که این خود یک امتیاز نسبت به شهرهای دیگر است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام سعی و تلاشم این است رأیی که در مجلس می دهم در راه ولایت فقیه باشد، تصریح کرد: رأیی که برای تصویب قانون داده می شود شخصی نیست و به نفع نظام و کشور خواهد بود.

طباطبایی نژاد بیان کرد: نماینده ضمن مسئولیت در مجلس به عنوان قانونگذاری و نظارت بر قانون باید در کارهای شهرستان و حوزه انتخابیه خود ورود پیدا کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکلات شهرستان اردستان را شامل سه بخش اشتغال، بهداشت و سلامت و ورزش جوانان عنوان کرد و افزود: مهمترین و هدف اول اشتغال در شهرستان تثبیت اشتغال موجود است.

وی یاد آور شد: برای  احیای اشتغال باید وضعیت موجود پیشرفت کرده و جذب سرمایه گذار از اولویت هایی باشد که روی آن کار صورت گیرد.

وی ضمن انتقاد از فرماندار اردستان و تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان گفت: بعضی از صندلی مدیران اگر خالی باشد و به آن باد بخورد بهتر است تا اینکه مدیر داشته باشد.

طباطبایی نژاد ایجاد مجتمع های رفاهی، بندر خشک، کال سنتر و شرکت همگامان کویر را که در دوره مسئولیتش پیگیری کرده برای اشتغال  جوانان شهرستان مهم دانست و گفت: در صورت همکاری مدیران شهرستان و استان می توان برای اشتغال کارهای بزرگی را صورت داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اردستان ضمن انتقاد از مسئول ورزش و جوانان شهرستان و اینکه فعالیتش نسبت به قبل بهتر شده افزود: چرا شهر اردستان هیئت فوتبال نداشته و تیم های ورزشی به مسابقات استانی اعزام نمی شوند؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به اینکه ۸۰ روستای شهرستان اردستان با تانکر آب رسانی می شود، تصریح کرد: به همین منظور تعداد سه دستگاه تانکر برای آبرسانی سریعتر در نظر گرفته شده است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه اعتباری که از تملک دارایی برای شهرستان در نظر گرفته شده است ۱۵ میلیارد تومان بوده، تصریح کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته دو برابر این مبلغ یعنی ۳۰ میلیارد تومان مجوز اعتبار برای شهرستان دریافت شده است که مسئولان استان برای تحویل آن سنگ اندازی می کنند.

 

 

انتهای پیام / کد خبر22928

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار