پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیر کل زندان های استان اصفهان:

۱۵ زندانی اردستانی برای آزادی نیازمند ۲ میلیارد تومان هستند

گرجی زاده اظهار کرد: شهرستان اردستان در حال حاضر ۶۸ نفر زندانی دارد که ۱۵ نفر آن جرائم مالی بوده و برای آزادسازی آنها نیازمند دو میلیارد تومان هستیم.

به گزارش صبح اردستان، مدیر کل زندان های استان اصفهان در حاشیه جشن گلریزان در اردستان گفت: مردم اصفهان دو شاخصه مهم دارند و آن خیر و شهید پروربودن آنها است که در کل ایران می درخشد.

اسدالله گرجی زاده با بیان اینکه هر جا نام استان اصفهان می آید به شهید پرور و خیری معروف است، تصریح کرد: اصفهان مدفن شهدای بزرگی همچون همت، کاظمی و خرازی است که مایه افتخار استان هستند.

وی افزود: استان اصفهان در سال ۹۶ تعداد۸۵۰ نفر زندانی دارد که برای آزادی  آنان نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان کمک هستیم.

گرجی زاده با بیان اینکه سال گذشته به همت مردم خیر استان اصفهان ۷۵۰ نفر آزاد شدند، تصریح کرد:  مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز بود که ۲۶ میلیارد تومان آن رضایت شکات بوده است.

وی گفت: مردم استان اصفهان در سال گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کرده که در استان اصفهان کمک بزرگی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۸۴ نفر زندانی به زندان های استان اصفهان وارد می شوندخاطرنشان کرد:  چهار درصد از زندانیان ورودی  مربوط به مسائل دیه و مالی است.

گرجی زاده اظهار کرد: شهرستان اردستان در حال حاضر ۶۸ نفر زندانی دارد که ۱۵ نفر آن جرائم مالی بوده و برای آزادسازی آنها نیازمند دو میلیارد تومان هستیم.

وی کمکهای دریافتی از مردم و خیران که امسال در جشن های گلریزان ماه رمضان در سرتاسر استان جمع آوری شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که با آن ۱۱۴ نفر زندانی آزاد شده اند.

مدیر کل زندان های استان اصفهان کمک خیران مربوط به  گلریزان امسال در کاشان را ۷۰۰ میلیون تومان،نجف آباد ۳۱۳ میلیون تومان، خمینی شهر۲۶۰ میلیون تومان به همراه یک دستگاه آمبولانس، نائین ۶۸ میلیون تومان و زرین شهر ۱۰۰ میلیون توماناعلام کرد.

گرجی زاده با توجه به آسیب هایی که در زندان وجود دارد و خانواده های آنان نیز دچار اسیب های فراوانی هستند خاطرنشان کرد: کمک شما مردم و خیران می تواند موجب کاهش آسیب های اجتماعی شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیشگیری از جرم وظیفه همگانی است تاکید کرد: همه مردم، دستگاهها  و مسئولان در این کار خیر که باید از یکدیگر سبقت گرفت شرکت کنند.

انتهای پیام / کد خبر22988

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار