جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس فضای مجازی بسیج:

استفاده از فضاهای مجازی و تلگرامی موجب برعکس کردن عقیده ها می شود

گیاه چی استفاده از فضاهای مجازی و تلگرامی را موجب بی عقیده کردن و برعکس کردن عقیده ها دانست و گفت: مطالب خوب در ظرف تلگرام قرار دادن موجب می شود که مطالب بد جایگاهی نداشته و کنار برود.

به گزارش صبح اردستان، کارشناس فضای مجازی بسیج شامگاه دوشنبه در برنامه کارگاه سواد رسانه و فضای مجازی در پارک انقلاب گفت: کانالهای تلگرامی از احساس جوانان استفاده کرده و آنها را به تباهی می کشانند.

یوسف گیاه چی  با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی نیاز جوانان را که در درجه اول دیده شدن است را شناخته، تصریح کرد: بزرگترین مشکل جوانان امروز همین است که دیده نمی شوند.

وی افزود: والدین به نیاز جوانان خود که دیده شدن است توجه کرده و ضمن تکریم آنها از راهنمایی کردنشان غافل نشوند.

گیاه چی تاکید کرد: جوانان برای دیده شدن و نیاز خود اینقدر نیازشان را تکرار می کند تا به نتیجه برسد لذا هوشیاری والدین در این موضوع کارساز است.

کارشناس فضای مجازی  استفاده از فضاهای مجازی و تلگرامی را موجب بی عقیده کردن و برعکس کردن عقیده ها دانست و گفت:  مطالب خوب در ظرف تلگرام قرار دادن موجب می شود که مطالب بد  جایگاهی نداشته و کنار برود.

وی با اشاره به اینکه اذعان داریم که در فضای مجازی توسط مسئولان و دست اندرکاران این فضا کاری صورت نگرفته افزود: فعالیت های مثبت در فضای مجازی خوب است.

گیاه چی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند اگر خوف  از ارتکاب به گناه دارید در فضای مجازی وارد نشوید گفت: اکثر مردم به جای مطالعه وقتشان را در فضای مجازی می گذرانند.

کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه در فضای مجازی مطالب و تصاویری به چشم می خورد، تصریح کرد: مجاز نیستیم هر مطلب و تصویری را در فضای مجازی رصد کنیم و رصد اینگونه مسائل موجب دوری از عقیده های مذهبی ما همچون نمازمی شود.

انتهای پیام / کد خبر23027

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار