جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان:

تشکیل پرونده ۲۲ متخلف صنفی در اردستان

باقری خاطرنشان کرد: ۲۲نفر که مبادرت به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تخلف های صنفی کرده بودند با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت:  برای ماه رمضان و به منظور تنظیم بازار از ۳۲۰ واحد صنفی  در سطح شهرستان بازرسی به عمل آمده است.

محمد رضا باقری با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه پپایش و نظارت بر تنظیم کالاهای اساسی و پرمصرف در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، تصریح کرد: اداره صنعت و معدن اردستان موضوع را با جدیت دنبال کرده است.

باقری اظهار کرد: یک برنامه گشت مشترک ویژه با اداره تعزیرات، بهداشت محیط و صنعت و معدن تدوین شد و هر هفته دو روز از واحدهای تولیدی همچون زولبیا و بامیه، مرغ فروشی، فروشگاه های پروتئینی، مواد غذایی، میوه فروشی ها به صورت مرتب بازرسی انجام شده است.

وی یادآور شد: توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ۱۲ گشت مستقل در صبح و بعد از ظهر و۹ گشت مشترک با بهداشت و تعزیرات حکومتی در طول ماه رمضان انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خاطرنشان کرد: ۲۲نفر که مبادرت به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تخلف های صنفی کرده بودند با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

باقری همچنین اشاره کرد: برای ماه مبارک رمضان ۱۷ تن برنج تنظیم بازاربا قیمت ۲۸ هزار ریال برای مصرف کننده جذب شهرستان شده و بین شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و احدهای صنفی منتخب توزیع شده است.

وی از تهیه ۳۳ تن شکر تا کنون برای شهرستان خبر داد و افزود: اداره تعاونآمادگی دارد تا در صورت نیاز مردم شکر بیشتری را تهیه کند.

انتهای پیام / کد خبر23062

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار