جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

برجام برای ما اثری نداشته و نباید روی آن سرمایه گذاری کنیم

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: برجام برای ما اثری نداشته و نباید روی آن سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: برای پیشرفت مسائل سیاسی و اقتصادی نگاه مان نباید به برجام باشد و نگاهها باید به قوت هایی که داریم و به درون کشور ختم شود.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اظهار کرد: متاسفانه تحریم ها  ادامه داشته و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند برجام  اثر خاصی برای ما نداشته و هر چه داشته برای دشمن بوده است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: خودمان از اول تصمیم گرفتیم که به سمت برجام برویم و در واقع نظام یک نرمش قهرمانانه داشت و همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند از ابتدا هم به آن امیدی نبود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بر روی برجام زیاد سرمایه گذاری کنیم که برجام چه کرده، تصریح کرد: باید ببینیم تصمیمی که گرفتیم  آیا به نفع ما بوده یا منفعتی را برای ما دارد و چه قدر دنبال آن حرکت کنیم.

طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: برجام برای ما اثری نداشته و نباید روی آن سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: برای پیشرفت مسائل سیاسی و اقتصادی نگاه مان نباید به برجام باشد و نگاهها باید به قوت هایی که داریم و به درون کشور ختم شود.

وی تاکید کرد: کشور ایران کشوری است که سرشار از منابع طبیعی و نیروی انسانی بوده  و باید نگاه مدیران ارشد جامعه به سمتی باشد که این نیروها را فعال کنند.

انتهای پیام / کد خبر23201

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار