شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

ما از مذاکره با دشمن هیچ خیری ندیده ایم

حجت الاسلام طباطبایی نژادگفت: امنیت ما در گرو همین راهپیمایی روز قدس است که رهبری هم اشاره داشته اند و امنیت در گرو شرکت در انتخابات و ایمان و همدلی ملی است و گر نه ما از مذاکره با دشمن هیچ خیری ندیدیم.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز به عنوان سخنران مراسم روز قدس در مسجد جامعه این شهر گفت: مهمترین فریاد تمام مسلمانان جهان نابودی اسرائیل جنایتکار است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی اظهار کرد: حضور شما روزه داران در راهپیمایی روز قدس یک عمل صالحی است که ذخیره توشه آخرت شما خواهد شد.

وی افزود: امروز مهمترین  مقابله و مقاومت سیاسی اجتماعی مسلمانان در مقابله با اسرائیل و آمریکا است و قدردان امام راحل باشیم که این راه روشن را به ما نشان داد.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدردان کسانی باشیم که این فرهنگ روز قدس را در جوامع اسلامی زنده نگه می دارند، تصریح کرد: ما باید قدر دان رهبر عزیزی باشیم که سالها مردم  مومن و متدین جهان را راهنمایی و ارشاد می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: نابودی اسرائیل را به چشم خودمان ببینیم و اگر هم ندیدید این یک وعده قطعی الهی است که باطل رفتنی و حق ماندنی است.

طباطبایی نژاد گفت: این وعده الهی را همیشه درموارد تاریخی در زمان خود می بینیم که  نام امام حسین(ع)  جاودانه و نام یزیدیان نابود است .

وی با اشاره به این نکته که در گرایش به حق مقاوم و پایدار باشیم، تصریح کرد: تا جان در بدن داریم در همین راه استقامت کنیم.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا ما در مقابل اسرائیل می ایستیم افزود: مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان جهان است و معراج پیغمبر از این مکان اتفاق افتاده و پایگاه دینی مسلمانان بوده و سپس ظلم و جنایتهایی که مردم را از خانه خود بیرون کرده اند و مبارزه با ظلم وظیفه هر مسلمانان است.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ماهیت اسرائیل این است که اگر او را رها کنیم به همه جا دست اندازی می کند و هر وقت نتوانستند مستقیم وارد جنگ شوند جنگهای نیابتی را طراحی می کنند.

طباطبایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با  شعرا گفت: خاطرات جنگ یک گنجینه است و باید این گنجینه را حفظ کرد و یک ثروت ملی است که باید حفظ شود و ما این فرهنگ را به حزب الله لبنان منتقل کرده ایم که در جنگ ۳۳ روزه بینی اسرائیل را به خاک نشاندند.

وی گفت: امنیت ما در گرو همین راهپیمایی روز قدس است که رهبری هم اشاره داشته اند و امنیت در گرو شرکت در انتخابات و ایمان و همدلی ملی است و گر نه ما از مذاکره با دشمن هیچ خیری ندیدیم.

انتهای پیام / کد خبر23237

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار