شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

حفظ انقلاب بر ما واجب و لازم است

سردار رضایی افزود: انقلابی را که حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشت و ۳۸ سال از پیروزی انقلاب می گذرد باید بتوانیم آن را حفظ کرده و حفظ انقلاب برای ما خیلی لازم و واجب است.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده هشت سال دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در یادواره ۱۲۰ شهید روستای کیسار اظهار کرد: شکل گیری اسلام از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون هدفش تشکیل انقلابی اسلامی بوده است.

سردار حسین رضایی از فرماندهان اسبق لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام گفت: انقلابی که به دست آورده ایم  ثمره خونهای بسیار زیادی از جوانان بوده که در راه اسلام شهید، جانباز و اسیر شده اند.

وی افزود: انقلابی را که حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشت و ۳۸ سال از پیروزی انقلاب می گذرد باید بتوانیم آن را حفظ کرده و حفظ انقلاب برای ما خیلی لازم و واجب است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به حق انقلاب خوبی بوده، تصریح کرد: با تمام توطئه هایی که برای انقلاب و از بین بردن آن انجام شده اما با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و  مقام معظم رهبری  توانسته نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

سردار رضایی تاکید کرد: دشمنان وقتی در خصوص شکست انقلاب نوپای انقلاب اسلامی موفق نبودند  و درست در لحظه ای که ایران آمادگی برای جنگ نداشت، جنگ تحمیلی را بر این ملت تحمیل کردند.

وی با بیان این نکته که شهدا تعلق به  ما دارند افزود:خیلی از این جوانان در لشکر امام حسین علیه السلام شهید شدند که خود یک افتخار بوده است.

فرمانده اسبق لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام با اشاره به این نکته که لشکر امام حسین علیه السلام موجب افتخار استان اصفهان است، ابراز امیدواری کرد تا خانواده شهدا دعا کنند تا ما هم به فیض شهادت برسیم.

سردار رضایی با توجه به سالروز عملیات رمضان در سال ۱۳۶۱اشاره کرد: زمانی که جنگ شروع شد ۱۵ هزار کیلومتر سرزمین ما را دشمن گرفت و همزمان به پنج استان ما حمله کرد و ایران را در بحرانی قرار داد که یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جنگ زده روی دست ایران قرار داد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس  گفت: ۴۴ کشور دشمن را حمایت می کرد و با چنین وضعیتی که رزمندگان هیچگونه دسته بندی نداشتند شهرهای ایران همچون خرمشهر به دست دشمن افتاد.

وی متذکر شد: همانطور که شهید خرازی توصیه کرده بود از خانواده شهداء سرکشی کنید و خانواده شهداء خیلی احترام دارند چون با شهدایشان ارتباط دارند.

سردار رضایی با بیان اینکه دشمنی که برای اسلام و مسلمانان آماده شده بود تا شیعه را از بین ببرد، تصریح کرد: دشمن مانهایی هستند که در سوریه و لبنان امروز با مدافعان حرم می جنگند چون خط مقدم ما سوریه و لبنان است.

انتهای پیام / کد خبر23397

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار