پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

فرهنگ شهادت پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

غیور گفت: فرهنگ شهادت پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نهضت ادامه دار خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان عصر امروز درجلسه ستاد ساماندهی شئونات مذهبی شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: هر چه داریم از امام شهدا داریم که دین بزرگی بر گردن این کشور داشته و فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور رواج دادند.

علیرضا غیور گفت: فرهنگ شهادت پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نهضت ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به شهادت حضرت امام صادق علیه السلام افزود: این مناسبت در کشور و در چند ساله گذشته مورد عنایت قرار گرفته و توجه درستی در خصوص آن انجام شده است.

غیور با بیان اینکه نوع مراسمهایی که در این روز انجام می شود با سایر برنامه ها متفاوت است، تصریح کرد: برنامه هایی که برگزار خواهد شد از یک سطح خوب و قابل توجه ای برخوردار است.

فرماندار اردستان ضمن گرامی داشت یاد سه تن از شهدای گمنام که در این روز تشییع و در شهر مهاباد به خاک سپرده می شوند گفت: برنامه هایی که در همین روز و به این مناسبت برگزار خواهد شد از معنویت خوبی برخوردار خواهد بود.

وی تاکید کرد: دغدغه مسئولان و مدیران شهرستان در ارتباط با برگزاری تشییع شهدای گمنام این است که بر اساس تکلیف کارها را انجام دهند.

غیورخاطرنشان کرد: برنامه های جانبی بیشتری در این روز باید به درستی برنامه ریزی شود تا این اتفاق معنوی تاثیر عمیق و ماندگاری را برای شهرستان داشته باشد.

فرماندار ضمن اینکه همه مسئولان باید در این برنامه کمک رسان باشند، تاکید کرد:شهرداریهای سه شهر اردستان نسبت به سیاه پوش کردن و آذین بندی میادین اصلی شهر اقدام کرده زیرا این روزها متعلق به ما شیعیان است.

انتهای پیام / کد خبر23418

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار