پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طرح توجیهی استفاده از «پس آب فاضلاب» شهر اردستان در دست مطالعه است

غیور همچنین گفت: طرح توجیهی در خصوص استفاده از پس آب فاضلاب شهر اردستان توسط بخش خصوصی در دست مطالعه است که در صورت تایید آب و فاضلاب منطقه ی اصفهان، طرح مورد نظر اجرایی خواهد شد که از مشکلات زیست محیطی هم جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان عصر امروز در جلسه کار گروه استعداد یابی شهرستان اردستان در فرمانداری اظهار کرد: بررسی طرحهای توجیهی و پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفته و به افراد ابلاغ می شود.

علیرضا غیور گفت: با توجه به کمبود آب در منطقه اردستان طرحهای پیشنهادی باید از مصرف بسیار کم آب در طرحهای خود استفاده کنند.

وی افزود: منابع طبیعی شهر اردستان زمین برای ایجاد کارخانه بافندگی و ریسندگی سعیدی در روستای کیسار را جانمایی کرده و تحویل دهد.

فرماندار با بیان اینکه کارفرمای طرح بافندگی کیسار مقرر شده تا در صورت تحویل زمین نیمی از طرح را در شش ماهه اول به اتمام برساند، تصریح کرد: نهایت تکمیل طرح بافندگی و ریسندگی کیسار یکساله بوده که کارفرما موظف به تکمیل آن خواهد بود.

غیور همچنین تاکید کرد: پنج هزار متر مربع زمین در مرحله اول تحویل کارفرمای طرح بافندگی قرار خواهد گرفت و در صورت موفقیت در طرح مراحل بعدی تحویل زمین صورت خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: طرح توجیهی در خصوص استفاده از پس آب فاضلاب شهر اردستان توسط بخش خصوصی در دست مطالعه است که در صورت تایید آب و فاضلاب منطقه ی اصفهان، طرح مورد نظر اجرایی خواهد شد که از مشکلات زیست محیطی هم جلوگیری خواهد کرد.

فرماندار اردستان همچنین طرح درخواست تحویل پنج هکتار زمین در بخش کویری مهاباد که مجری آن بخش خصوصی است برای بخش کشاورزی و دامداری را با توجه به اینکه برای اجرای طرح مجوز جهاد کشاورزی نیاز بوده و جزء اراضی ملی محسوب می شود و با مشکل و بحران آب مواجه است اجرای آن  وجود ندارد.

غیور  با اشاره به طرح واگذاری زمین در روستای مار به بخش خصوصی اظهار کرد:  به علت نبودن زمین طرح مورد نظر موافقت نمی شود و در صورت نیاز می تواند از قطب صنعتی روستای کیسار استفاده کند.

انتهای پیام / کد خبر23442

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار