جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

ساخت ۵۰دستگاه مسکن اجتماعی در اردستان

غیور خاطرنشان کرد طرح مسکن حمایتی که با کار کارشناسی صورت گرفته قرار است ۱۲۵ هزار واحد مسکونی را در شش سال ساخته و تحویل متقاضیان و افراد نیازمند دهد.

به گزارش صبح اردستان،  فرماندار اردستان عصر امروز در جلسه شورای مسکن در فرمانداری اظهار کرد: پیش بینی مسکن اجتماعی در استان اصفهان ۶۲۷ مسکن بوده که شهرستان اردستان نیز ۵۰ دستگاه مجوز ساخت دارد.

علیرضا غیور گفت: جانمایی مسکن اجتماعی باید در نقاطی از شهر که بتوان به آنها خدمات رسانی به راحتی صورت گیرد تعیین شود.

وی افزود: چند مکان در شهر اردستان مورد نظر قرار گرفته که با بازدید توسط  فرمانداری، اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن  نظر قطعی اعلام و مراحل اجرایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

غیور تاکید کرد مسکن اجتماعی ویژه افراد کم در آمد و افرادی هستند که به نوعی از تهیه مسکن درمانده یا افرادی که تازه تشکیل خانواده داده اند تعلق خواهد گرفت که به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد.

فرماندار اردستان با توه به کمبود زمین در بعضی از نقاط شهری تاکید کرد: گورستانهای اردستان با مدیریت شهری باید از وضعیت فعلی خارج شده و سر و سامانی بگیرد که در این زمینه شهرداری می تواند ورود پیدا کند.

وی زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن اجتماعی را پنج هزار متر مربع اعلام کرد که در حال حاضر مکانی مناسب در داخل شهر یا اطراف آن وجود ندارد.

غیور خاطرنشان کرد طرح مسکن حمایتی  که با کار کارشناسی صورت گرفته قرار است ۱۲۵ هزار واحد مسکونی را در شش سال ساخته و تحویل متقاضیان و افراد نیازمند دهد.

فرماندار اردستان با اشاره به منابع مالی این طرح گفت: منابعی که در این طرح استفاده خواهد شد منابع داخلی اداره راه و شهر سازی خواهد بود که  آورده متقاضی و کمک خیران نیز کمک حال خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن اجتماعی باید به صورتی ساخته شود که مشکلات طرح مسکن مهر را نداشته باشد، تصریح کرد: پس از آماده شدن مسکن مورد نظر افراد متقاضی به صورت اجاره ای  و نهایت صاحب خانه خواهند شد.

 

انتهای پیام / کد خبر23475

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار