جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بی توجه ای نسبت به ساخت ساختمان زورخانه اردستان

حجت الاسلام دهشیری در خصوص ساخت ساختمان ورزش زورخانه ای اردستان گفت: آیا این بی توجه ای نیست محلی که می تواند روح را بسازد و ورزش اسلامی را گسترش دهد راکد بماند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان شامگاه پنجشنبه در مراسم گلریزان به منظور تکمیل و ساخت زورخانه ی غدیر اردستان اظهار کرد: هیئت ورزشی و پهلوانی چون با نام علی علیه السلام گره خورده  نسبت به هیئتهای ورزشی دیگر از یک احترام و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: ورزشکاران زورخانه ای با نام علی ورزش خود را شروع می کنند و به پایان می رسانند و در واقع یک ورزش هدف است و کوچکتر و بزرگتر تماشاگر هستند و آن را احترام می گیرند.

وی افزود: ورزش زورخانه ای  کجا و ورزشهای دیگر کجا که مشاهده می کنیم در سالنهای فوتسال در بعضی اوقات شاهد بد اخلاقی هایی هستیم که در دیگر ورزشهای همچون پهلوانی و زورخانه ای آن را نمی بینیم.

دهشیری تاکید کرد: ما باید ورزشمان در هر رشته ای که هست  از حقوق و ادب برخوردار باشد و با نام علی علیه السلام انجام شود تا شاهد محبت و همدلی بیشتر شود.

امام جمعه اردستان ابراز امیدواری کرد این ورزش پایه مورد توجه مسئولان قرار بگیرد زیرا نیازهای جوانان است تا  ورزشهای ارزشی را گسترش دهیم.

وی با اشاره به ورزشکاران جوان هیئت پهلوانی و زورخانه ای افزود: شما باید به هیئت و ورزشتان ببالید و به ذکرتان و ادبتان که در حال ورزش کردن می گویید احترام بگذارید.

دهشیری خاطرنشان کرد: زمین پهلوانی و زورخانه ای اردستان حدود ۹ سال است که کلنگ آن زده شده اما ظاهر قضیه این است که زوری نزده اند که آن را بسازند و بودجه ای نگذاشته اند و فقط ستونها بالا آمده است.

امام جمعه اردستان در خصوص ساخت ساختمان ورزش زورخانه ای اردستان گفت: آیا این بی توجه ای نیست محلی که می تواند روح را بسازد و ورزش اسلامی را گسترش دهد راکد بماند، لذا انتظار این است که نماینده فعلی مجلس ساخت زورخانه را دنبال کرده تا این بچه های ارزشی برای ورزش خود جایگاهی تهیه کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولان کشوری و استانی به شهرهای کویری و محروم  کمک کنند، تصریح کرد:برای کمک به اینگونه مناطق فداکاری دوستان را می خواهد و در نهایت قول هایی که داده می شود عملیاتی شود.

انتهای پیام / کد خبر23528

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار