جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر تأمین درمان اجتماعی اردستان:

نظام حذف دفترچه در درمانگاه تامین اجتماعی اردستان انجام می شود

نساجی افزود: نظام حذف دفترچه و ارجاع بیماران نیازمند با نظر دکتر متخصص به بیمارستان غرضی اصفهان معرفی می شوند که این رویه در حال اجرا است.

به گزارش صبح اردستان: مدیر تأمین درمان اجتماعی اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: واحد درمانی تامین اجتماعی اردستان در سطح یک درمانگاههای تامین اجتماعی قرار دارد.

فاطمه نساجی گفت: درمانگاه تامین درمان اردستان از نظر حدمات و نیرو در سال گذشته افزایش داشته و با افزایش شش نیروی استخدامی توانسته در رشته های مامایی، داروسازی، پرستاری، دندان پزشکی و فراوری داده ها مشغول بکار شوند.

وی افزود: نظام حذف دفترچه و ارجاع بیماران نیازمند با نظر دکتر متخصص به بیمارستان غرضی اصفهان معرفی می شوند که این رویه در حال اجرا است.

نساجی با بیان اینکه موضوع آموزش در اولویت این واحد درمانی قرار دارد، تصریح کرد: آموزشها ویژه بیماران مزمن و خانم های باردارفعالیت دارد.

وی همچنین تاکید کرد:  در سال گذشته ۴۵۰۰۰ نفر به این درمانگاه مراجعه که یکهزار و ۵۰۰  نفر پرونده بیماران مزمن تشکیل شده و چهار  هزار و ۵۰۰ نفر نیز به آزمایشگاه مراجعه کرده اند.

مدیر تأمین درمان اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: ۱۲۰ زن باردار پرونده پزشکی داشته و دو هزار نفر به واحد مامایی مراجعه کرده اند.

نساجی با اشاره به خدمات دارویی با ۲۵ نوع دارو افزود: در سال ۹۵ مبلغ پنج میلیارد ریال بابت دارو هزینه شده است.

وی به منظور رفاه حال بیماران از راه اندازی درب الکترونیک درمانگاه و نوبت دهی تلفنی از روز قبل خبر داد.

مدیر تأمین درمان اجتماعی گفت:  واحد دندان پزشکی مجهزی با مساعدت نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی آماده خدمات دهی شده که در آینده نزدیک دکتر متخصص داخلی به مدت هفته ای یک روز در این درمانگاه حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر23632

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار