شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رییس شرکت هم نوای رویش:

طرح تفصیلی با نام «اردستان شهری برای کودکان» به زودی شروع می شود

اخیانی تاکید کرد: طرحی را با نام اردستان شهری برای کودکان بررسی کرده و مطالعات اولیه آن برای پیشرفت روی سرمایه انسانی از کودکی برنامه ریزی شده است.

به گزارش صبح اردستان، رییس شرکت «هم نوای رویش» پیش از ظهر امروزدر جلسه طرح تفصیلی اردستان شهری برای کودکان در فرمانداری اظهار کرد:  شرکت هم نوا موسسه آموزشی و پژوهشی بوده که برای ارتقاء زندگی کودکان کمک می کند.

خانم ناهید اخیانی گفت: موسسه هم نوا مطالعه بر روی ۵۰۰کودک در سطح استان های کشور را بررسی می کند و برمبنای نیاز آنها مداخله هایی را طراحی می کند.

وی افزود:  طرح تفصیلی در حال حاضر در پنج استان کشور همچون تهران، مشهد، آذربایجان، کرمان و بندر عباس در حال اجرا است که در اردستان هم به زودی شروع خواهد شد.

اخیانی با بیان اینکه مکانهایی برای اجرای طرحهایی که کودکی را در کشور زنده و ارتقاء پیدا کند خالی است، تصریح کرد:  اجرای طرحهایی که در استانها انجام می شودضمن مهم بودن مسئولیت آور هم است.

رئیس موسسه هم نوای رویش تاکید کرد: طرحی را با نام اردستان شهری برای کودکان بررسی کرده و مطالعات اولیه آن برای پیشرفت روی سرمایه انسانی از کودکی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: اولین طرح هم نوا  که در زرند انجام شده  به مدت چهار سال از آن می گذرد و دغدغه ما توسعه بوده تا کیفیت زندگی کودکان یک شهر متحول شود.

اخیانی سرمایه گذاری روی کودکان باید انجام شود چون دستاوردهای سرمایه گذاری در سالهای اولیه کودکی امکان پذیر بوده و به ارتقاء سلامت و کاهش هزینه های کودک می انجامد.

رئیس موسسه هم نوای رویش با بیان اینکه مطالعات مختلف و با طیف های مختلفی از کودکان روبرو هستیم، تصریح کرد: در مطالعه پژوهشی کودکی در ایران که مطالعات ملی به حساب می آید ۵۰۰ کودک از پنج استان کشور زیر پوشش ما وجود دارد و از سن چهار سالگی تا ۱۲ سالگی پایش می شوند.

وی همچنین گفت: طرحی با نام شرحی برای کودکان که  در زرند کرمان انجام می شود حدود شش هزار تا هشت هزار کودک را با طرح آشنا کرده که شش هزار نفر مستقیم و دو هزار نفر غیر مستقیم فعالیت دارند.

اخیانی با اشاره به اینکه در تهران طرح های متفاوتی زیر پوشش شهرداری در حال انجام است افزود: سالیانه ۵۰۰ نفر در طرح مورد نظر مورد تعالیم مختلف قرار می گیرند.

رئیس هم نوای رویش تاکید کرد: دنبال این هستیم که طرح زرند کرمان که در ارزیابی ها به عنوان طرح مادر محسوب می شود را برای کل کشور توسعه دهیم و ابراز امیدواری کرد که بتوانند در طرح موفق شوند.

وی با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری حول محور اقتصاد مقاومتی گفت: طرحی را در شهرهای انار و رفسنجان به زودی آغاز می کنیم که ذیل اقتصاد مقاومتی بوده که محور توسعه و عدالت اجتماعی خواهد شد.

اخیانی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح در اردستان بتوانیم  به همت مسئولان و مردم شهر اردستان شاهد نشاط کودکی زنده و پویایی و رو به رشد اردستان باشیم.

انتهای پیام / کد خبر23791

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار