پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج):

۳۶۰میلیارد ریال تسهیلات در موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است

سرهنگ دوم پاسدار رضاپور با بیان اینکه سال ۹۵ در موضوع اقتصاد مقاومتی ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده افزود: از طریق این بودجه دو هزار و ۲۰۷ طرح اقتصاد مقاومتی ایجاد و سه هزار و ۷۵۰نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش صبح اردستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروزدر مراسم اردوهای جهادی و هجرت بسیج سازندگی اردستان اظهار کرد: جوانان بسیجی ابتدا در سال ۱۳۷۸ به صورت خودجوش فعالیتهایی را در روستاها انجام دادند که مقام معظم رهبری نام آن را بسیج سازندگی گذاشتند.

سرهنگ دوم پاسدار احسان رضاپور گفت: بسیج سازندگی با ورود پیدا کردن به عرصه سازندگی طرحهایی که سالهای متمادی بر روی زمین مانده بود را انجام داده و به سرانجام رساند.

وی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری منابع درآمدی از قرارگاه خاتم که طرحهای عظیمی را اجرا می کند به بسیج سازندگی تزریق شد و لازم است که این را هم بگوییم بسیج سازندگی رقیب بخش خصوصی نیست.

رضا پور با بیان اینکه بسیج سازندگی در موضوع طرحهای لوکس ورود پیدا نخواهد کرد، تصریح کرد: طرحهایی که اجرا می شود همه عام المنفعه و غیر انتفاعی و در مناطق محروم بوده که تا کنون نزدیک به ۱۰۰میلیارد ریال از مازاد درآمد قرارکاه خاتم الانبیا را طرح اجرا کرده ایم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان در دو بخش عمرانی و غیر عمرانی فعالیت دارد افزود: ۱۲۹ باب مسجد و ۷۸ خانه عالم را در سطح استان اصفهان با تخصیص مازاد  قرارگاه خاتم الانبیا احداث کرده ایم.

وی تاکید کرد: ۵۲ گلزار شهدای سطح استان ساماندهی و ۴۷ خانه برای نیازمندان احداث شده که در این رابطه ۴۶ سرویس بهداشتی به اتمام رسیده است.

رضا پور خاطرنشان کرد: سپاه صادقانه و خالصانه کار می کند و هیچ ادعایی هم ندارد و باز هم معتقدیم که کاری نشده و شرمنده مردم هستیم.

مسئول بسیج سازندگی اصفهان با بیان اینکه سال ۹۵ در موضوع اقتصاد مقاومتی ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده افزود: از طریق این بودجه دو هزار و ۲۰۷ طرح اقتصاد مقاومتی ایجاد و سه هزار و ۷۵۰نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: برای اشتغالزایی حول محور اقتصاد مقاومتی بیش از ۵۱۸ دوره آموزشی در سطح استان انجام شده است.

رضاپور افزود: موضوع تولید و اشتغال در استان فراموش شده و هیچ اقدامی نمی شود اما با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند اقتصاد مقاومتی همچون اتاق جنگ زمان است،  بسیج سازندگی نیز همچون هشت سال دفاع مقدس آماده این کارزار است.

مسئول بسیج سازندگی اصفهان با این جمله که مردم هرجا نیاز بوده حضور پیدا کرده و پای انقلاب و ارزشهایش ایستاده اند و این مسئولان هستند که باید برای مردم کار کنند.

وی در موضوع بیابان زدایی افزود: ده هزار هکتار بیابان زدایی در پنج نقطه از استان بیابان زدایی داشته ایم و در اجرای طرحها متوقع هیچ جریان سیاسی نیستیم و کارها را با همین جوانان انجام می دهیم وهرکجا احساس کنیم حضورمان لازم است شرکت می کنیم.

رضاپور تاکید کرد: در سال ۹۵ حدود ۳۰ هزار نفر اعزام داشته ایم به سراسر استان که ۷۰ طرح را انجام داده و بسیج سازندگی استانهای دیگر را در موضوع اردوهای جهادی نیز پوشش می دهد.

انتهای پیام / کد خبر23820

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار