پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

جواب تحریمهای آمریکا انسجام ملّی است

حجت الاسلام دهشیری با این جمله که ما از سال ۱۳۵۹ تا کنون تحریم هستیم تصریح کرد: تحریمها خباثت آمریکائیها را می رساند و با انسجام ملی می توانیم جواب آمریکائیها را بدهیم.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: پنجم مرداد روز اقامه اولین نماز جمعه در کشوربوده و یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) به شمار می رود که در این ارتباط فرموده بهترین ارتباط مردم با روحانیت نماز جمعه است.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: مقام معظم رهبری سفارشاتی مبنی بر حضور در نماز جمعه را داشته و تاکید می کند حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه موجب می شود تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

وی افزود: نماز جمعه تجمعی بزرگی بوده که هر هفته شکل گرفته و در آن کسی احساس بیگانه بودن نمی کند و افتخار بزرگی است که در خدمت نماز جمعه باشیم.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه نماز جمعه بیانگر دردهای جامعه و راه علاج آن می باشد، تصریح کرد: این حرکت دو طرفه طرح مشکلات و حل آن به نفع همه جامعه است.

دهشیری با اشاره به این موضوع که وقتی می گوئیم مسئولان در نماز جمعه حضور داشته باشند افزود: به همین منظور بوده که بتوانند بهتر مشکلات مردم را شنیده و مشکل آنها را برطرف کنند.

وی تاکید کرد:  این استحکامی که در کنار نماز جمعه به آن توجه می شود برای جامعه مفید بوده و اگر تفرقه ای بین مردم و مردم و مردم و مسئولان باشد همه زیان می بینند.

امام جمعه اردستان همچنین در خصوص جنایات اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین افزود: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) گفتند، اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

دهشیری با اشاره به آمریکا که ۴۱۹ نفر از نمایندگان آنها به تحریم هاعلیه ایران رأی داده اند گفت: مسئولان و مجلس و کسانی که دل برای نظام می سوزانند توجه داشته باشند که باید اتحاد خود را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: در خصوص تحریمها و اتحاد ایجاد شده و همچنین مواضعی که دولت در این زمینه گرفته و فرماندهان سپاه هم جلساتی را در این زمینه داشته اند موجب قدرت دو چندان ایران می شود.

امام جمعه اردستان با این جمله که ما از سال ۱۳۵۹ تا کنون تحریم هستیم تصریح کرد: تحریمها خباثت آمریکائیها را می رساند و با انسجام ملی می توانیم جواب آمریکائیها را بدهیم.

دهشیری با اشاره به اولین اعزام از خادمان حج به سرزمین وحی گفت: امیدواریم تا سران کشورهای صعودی سر عقل بیایند تا یک حج خیلی خوب را برگزار کنیم.

وی همچنین شهادت شیخ فضل الله نوری رانتیجه یک جاهلیت عده ای دانسته که منجر به اعدام او شد و مردم باید در این زمانها بیدار بوده و هوشیاریشان را حفظ کنند تا بر سر آنها کلاه نرود.

امام جمعه اردستان با اشاره به توصیه مکرر امنیت، سلامت و آرامش برای همه گفت: عده ای با برگزاری جلسات و خیابان گردیها که مخل امنیت و خوشایند جامعه اسلامی نیست خاطر مردم را مکدر می کنند.

دهشیری اظهار کرد: در عروسی ها و مجلسهای جشنی که  گرفته می شود کاری کنید که مردم ناراحت نشده و خداوند هم از شما راضی باشد.

انتهای پیام / کد خبر23851

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار