جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مهمترین رویکرد مسئولان در فضای مجازی محتوا سازی باشد

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه مهمترین رویکر مسئولان در فضای مجازی محتوا سازی خواهد بود، تصریح کرد: سرمایه گذاری های فرهنگی اگر به سمت فضای مجازی شد می توانیم آتش به اختیار مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان د رحاشیه جلسه توسعه قرآنی در گفت و گوی اظهار کرد: سعی شود برای توسعه قرآنی سرمایه گذاریها به سمت و سوی فضای مجازی باشد.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: با وجود هشت تشکل قرآنی در شهرستان که فعالیت خوبی هم دارند تلاش بیشتری صورت گیرد تا با حمایت مسئولان تشکل های موجود توسعه پیدا کند.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شود تا مدسه ای قرآنی در شهرستان احداث شده و در ترویج فعالیتهای قرآنی جوانان و نوجوانان استفاده بهینه شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه اردستان از شهرهای مذهبی و فرهنگی به شمار می رود و ریشه تاریخی دارد، لذا گرایش مردم به قرآن زیاد بوده و مسئولان در زمینه برگزاری جلسه ها و همایش های قرآنی به منشور تقویت و توسعه قرآنی تلاش مثمر ثمر داشته باشند.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی عنوان کرد: فضای مجازی امروزه آواری از اطلاعات درست و نادرست است که بر سر جوانان ما ریخته می شود که با سوق دادن آنها به سمت مفاهیم قرآنی می توان از این آسیب اجتماعی جلوگیری کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین رویکر مسئولان در فضای مجازی محتوا سازی  خواهد بود، تصریح کرد: سرمایه گذاری های فرهنگی اگر به سمت فضای مجازی شد می توانیم آتش به اختیار مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام / کد خبر23938

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار