شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه موقت اردستان:

دولت به دور از جناح بازیهای سیاسی برای مردم کار کند

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به آغاز کار دولت جدید ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند به دور از جناح بازیهای سیاسی برای مردم کار کند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اظهار کرد: مسلمان واقعی و سعادتمند کسی است که امامت و ولایت را  داشته باشد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: توصیه، یکتا پرستی و ولایت پذیری از امام حاضر  رمز کامیابی و موفقیت در زندگی مسلمانان است.

وی افزود: شهید مدرس که افتخار اردستان بوده می گوید سیاست ما عین دیانت ما است و منظور شهید مدرس سیاستی نیست که غرب الان دنبال می کند.

موسوی با بیان اینکه طعم ولایت پذیری را در انقلاب و دفاع مقدس چشیده ایم، تصریح کرد: هر وقت از ولایت پیروی کرده ایم همچون چراغ راهی بوده و پیروز شده ایم.

خطیب جمعه اردستان همچنین با اشاره به شعاری که مقام معظم رهبری هر سال اعلام می کنند افزود: مسئولان اگر آن را جدی می گرفتند مردم مشکلات عدیده ای را نداشتند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به آغاز کار دولت جدید ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند به دور از جناح بازیهای سیاسی برای مردم کار کند.

وی همچنین متذکر شد: دولت در صورت انتخاب افراد خوب برای کابینه می تواند در کارهای خود موفق باشد.

موسوی با اشاره به سالگرد عملیات غرور آفرین لبنان برابر اسرائیل در ۲۳ مرداد افزود: نشان دادند که در برابر ظالم با ایستادگی و مقاومت می توان پیروز شد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: مقاومت سلاحی است که صلاح را به دنبال می آورد و گر نه باید در برابر دشمن تن به سلاح داد.

وی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آزادگان یادآوری کرد: نام آزادگی شایسته این مردان غیور بوده که در زمان اسارت برای کشور غرور آفرین بوده و اجر آنها کمتر از شهادت نبوده  و امنیتی که در کشور حاکم است بایدآن را شکر گذار باشیم.

انتهای پیام / کد خبر24075

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار