جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان:

شرکت های دانش بنیان برای دانشجویان ایجاد اشتغال خواهد کرد

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان از کارهای مختلفی که در کنار آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود فعالیت شرکت های دانش بنیان دانست که در آینده ای نه چندان دور اشتغال دانشجویان را نیز تأمین خواهد کرد.

به گزارش صبح اردستان، محمد ابراهیم ایرج پور شامگاه شنبه در نشست خبری در دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد: ورود بدون آزمون دانشگاه پیام نور امتیاز بسیار خوبی برای داوطلبان است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: دانشگاه پیام نور اردستان  در حال حاضر از بهترین و بیشترین امکانات در سطح دانشگاههای استان اصفهان برخوردار است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور اردستان در رشته های علوم انسانی، علوم پایه و دو رشته مهندسی ادبیات  و جغرافیایی روستایی فعالیت دارد.

ایرج پور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با شعار منش، آموزش همه جا، همه وقت و در هر مکان شروع به عدالت آموزش کرده است، تصریح کرد: سعی کرده ایم در زمینه های مختلف کیفیت آموزش را فدای شرایط نکنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان افزود: بعضی از دانشگاهها به هر شکل ممکن و با وعده هایی دانشجو جذب می کنند که در هیچ منطق آموزشی نمی گنجد.

وی  با بیان اینکه  دانشگاه پیام نور استانداردهای خود را حفظ کرده است، تصریح کرد: دانشجویی که برای نمره تلاش می کند در آینده هم بر هر صندلی نشست حقوق دیگران را ضایع خواهد کرد.

ایرج پورتاکید کرد: با بررسی های انجام شده توسط وزارت علوم، دانشگاه های پیام نور ازبالاترین کیفیت برخوردار بوده و در بررسی کلیه  دانشگاه های کشور جز ۱۰ دانشگاه شاخص بوده و توانسته رتبه هشتم کشوری را نیز به دست آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان با اشاره به این موضوع که پیام نور از چند گزینه برای نمره در نظر گرفته افزود: نمره میان ترم با تحقیقات، تلاشهای دانشجو در طول ترم و نمره پایان ترم که جداگانه دریافت می کند نتیجه نمره های پایانی می شود.

وی با توجه به اینکه ماحصل همه آموزشها باید پژوهش باشد افزود: بیشترین پژوهش در دانشگاه های پیام نور اتفاق می افتد.

ایرج پور خاطرنشان کرد: کمترین هزینه را دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های هزینه ای دارد و از نظر هزینه نسبت به مابقی دانشگاه ها هزینه کمتری دریافت کرده و مزیت دیگر آن مدرک معتبری دارد که در سطح کشور و بین المللی پذیرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان با اشاره به مسئله امنیت و رفت و آمد دانشجویان گفت: دانشگاه پیام نور اردستان  ضمن داشتن امنیت  توانسته مسئله رفت و آمد دانشجویان بومی را برطرف کند.

وی از کارهای مختلفی که در کنار آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود فعالیت شرکت های دانش بنیان دانست که در آینده ای نه چندان دور اشتغال دانشجویان را نیز تامین خواهد کرد.

ایرج پور همچنین تاکید کرد: دانشگاه پیام نور اردستان در سطح استان اصفهان از دانشگاه های اولی بوده که برای فعالیت های دانش بنیان اقدام کرده است.

دانشگاه پیام نور اردستان در حال حاضر دارای ۸۰۰ دانشجو بوده که ۶۰ درصد آن از خواهران و ۴۰ درصد را برادران تشکیل می دهند

انتهای پیام / کد خبر24090

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار