جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

ماه «ذالحجه» تشکیل دهنده تاریخ اسلام است

فرماندار اردستان گفت: ماه ذالحجه ارزش دنیا را دارد و هر روز این ماه تشکیل دهنده تاریخ اسلام و از ارزش خاصی برخوردار است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیورپیش از ظهر امروز در جلسه شئونات فرهنگی شهرستان اظهار کرد: امروزه دستگاه های تبلیغاتی به سبک غربی در زندگی ها رسوخ کرده است.

فرمانداراردستان گفت: ماه ذالحجه هر روز آن ارزش دنیا را دارد و هر روز این ماه تشکیل دهنده تاریخ اسلام  و از ارزش خاصی برخوردار است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کرده اند که ارزش شهادت و ایثارگری تعیین کننده نظام و انقلاب است به همین منظور در مراسم های شهید حججی که در شهرستان برگزار می شود شرکت فعال داشته باشید.

غیور با بیان اینکه برای برگزاری جلسه های غدیر نهایت تلاش را داشته باشیم، تصریح کرد: مناسبت های بسیار ارزشمندی را پیش رو داریم که باید آن را گرامی داشته و در اردستان هم بیش از ۳۰ برنامه انجام می شود.

فرماندار اردستان همچنین تاکید کرد: به منظور تبیین مناسبتهای پیش رو بویژه جشن غدیر ضمن فعالیت بیشتر عنایت ویژه ای را انجام دهید.

وی یادآوری کرد: هر چند در سالهای گذشته  دهه ولایت و امامت برای تبیین فلسفه غدیر فعالیتهایی صورت گرفته اما آنچه مشخص است بخشی از مردم با مسائل غدیر اشنا نشده اند.

غیور خاطرنشان کرد: مسئولان و بویژه روحانیون ابعاد این روز فرخنده و بزرگ را برای مردم روشن کنند و در خصوص این روز جلسه های ویژه ای را داشته باشند.

فرماندار اردستان با توجه به اینکه دشمنان و استعمارگران برنامه هایی در خصوص تفرقه بین مسلمانان در نظر گرفته اند اما شاهد هستیم که ستاد غدیر تعامل خوبی بین علمای شیعه و سنی انجام داده است.

وی بیان کرد:  ایام غدیر به عنوان مهمترین روزهای تاریخ اسلام است و متفاوت تر باید جلوه کند و در همه شهرها و روستاها برنامه ای را اجرا کنید.

غیور اظهار کرد: هیچ ایامی شادتر از ایام غدیر برای مسلمانان سراغ نداریم و تاکید می شود برای برگزاری مراسمهای آن همه تلاش کرده و در این راه کوتاهی صورت نگیرد.

انتهای پیام / کد خبر24228

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار