چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

افتتاح طرح های عمرانی اردستان با۱۵۳ میلیارد ریال در هفته دولت

فرماندار اردستان برنامه های عمرانی قابل افتتاح در بخش عمرانی را ۴۸ طرح نام برد که مبلغ ۱۵۳ میلیارد ریال هزینه داشته است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور شامگاه چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: همکاری اصحاب رسانه با مدیران شهرستان در یکسال گذشته مناسب و خوب انجام شده  که در این خصوص شاهد توسعه فرهنگی هم باشیم.

فرماندار اردستان گفت: یاد شهیدان دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر دو تن از مدیران دلسوز کشور که در طول انقلاب یادی از خود به یادگار گذاشتند را گرامی می داریم.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان چهره ها و معیارهای مهم انقلاب از آنها یاد کرده و امیدواریم همانند آنها در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم و بتوانیم آنها را الگوی خود در خدمت نیز قرار دهیم.

غیور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از نقاط ارزنده و قابل توجه آن همین چهره هالی خدمت گذاری است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم از سرمایه وجودی خود که جانشان بود گذشته و خود را تقدیم انقلاب، نظام و مردم کردند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: مدیران و مسئولان در این ایام فعالیتهای صورت گرفته را که جزء فعالیتهای نظام محسوب می شود برای مردم بیان کنند.

وی تاکید کرد: شاهد یک زبان مشترک برای پیشبرد توسعه کشور و شهرمان باشیم و مسئولان و مدیران بتوانند در راه توسعه و پیشرفت کشور همدل و در این راه تلاش کنند.

غیورهمچنین با بیان اینکه در طول هفته دولت طرحهای عمرانی و فرهنگی زیادی در شهرستان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: ۳۵ برنامه در بخش فرهنگی در نظر قرار گرفته که از آن جمله می توان به دیدار با خانواده شهدای کارمند، تقدیر از کارمندان نمونه، جلسه شورای اداری و برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد.

فرماندار اردستان برنامه های عمرانی قابل افتتاح در بخش عمرانی را ۴۸ طرح نام برد که مبلغ ۱۵۳ میلیارد ریال هزینه داشته است را شامل افتتاح طرح های مختلفی دانست که شاخص آن افتتاح درمانگاه تصصی، افتتاح بهداشت شماره یک اردستان و تعدادی طرح تولیدی خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر24280

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار