جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان:

افتتاح بیمارستان اردستان با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان اعتبار این طرح را ۲۴میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۵۰درصد این مبلغ توسط دانشگاه علوم پزشکی و مابقی توسط یک خیر و مبلغ یک میلیارد ریال دیگر توسط خیر دومی انجام شده است.

به گزارش صبح اردستان، مهیار حاجی مالیان عصر امروز در افتتاح چند طرح بهداشتی با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به فرسودگی ساختمان بیمارستان قدیم اردستان که به عنوان مرکز شماره یک و آزمایشگاه مرکزی اردستان مورد استفاده بود از سال۸۶ حکم تخریب و بازسازی شروع شده است.

رئیس شبکه بهداشت اردستان گفت: اجرای طرح مورد نظر توسط شرکت فنی مهندسی نوین نمای اردستان کلنگ خورد که قسمتی از کار انجام شد و به دلیل برخی مشکلات از جمله نبود بودجه چند سال طرح تعطیل شد و در چند سال اخیر با پی گیری های انجام شده و مشارکت خیران امروز افتتاح شد.

وی افزود: طرح مورد نظردر زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰مترمربع و با زیربنای حدود یک هزار و ۸۰۰مترمربع در سه طبقه بنا شده است.

جاجی مالیان همچنین بیان کرد: طبقه زیرین به عنوان آزمایشگاه مرکزی اردستان با مساحت۶۰۰مترمربع در اردیبهشت ماه ۹۳ افتتاح و به بهره برداری رسیده و لازم به ذکر است که ماهیانه بین دو هزار و ۵۰۰نفر تا سه هزار نفر به این آزمایشگاه مراجعه می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان اعتبار این طرح را ۲۴میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۵۰درصد این مبلغ توسط دانشگاه علوم پزشکی و مابقی توسط یک خیر و مبلغ یک میلیارد ریال دیگر توسط خیر دومی انجام شده است.

وی با توجه به مشکلات ساختمانی بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان و مراجعه ماهانه حدود پنج هزار نفر بیمار به این مرکز و عدم وجود ساختمان مناسب برای کلینیک یا درمانگاه تخصصی در این مجموعه، لذا با پی گیری های انجام شده در سال ۹۳ طرح و نقشه های پلی کلینیک تخصصی توسط دفتر فنی دانشگاه آماده و جانمایی شد و به دلیل عدم تخصیص اعتبار اجرا نشد.

حاجی مالیان خاطرنشان کرد از سال ۹۵ طرح و نقشه ها به روز رسانی شده و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مرداد ماه ۹۵ کلنگ زنی انجام و توسط خیران پس از مدت ۹ ماه به بهره برداری رسیده و امروز بطور رسمی افتتاح شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: این پروژه در دو طبقه با زیربنای ۹۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال احداث شده و به نام پلی کلینیک تخصصی شهدای شهراب نامگذاری شده است.

انتهای پیام / کد خبر24419

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار