جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

دفاع مقدس شناسنامه نظام و هویت اصلی جمهوری اسلامی است

فرماندار اردستان با بیان اینکه یکی از به یاد ماندگار ترین خاطرات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: دفاع مقدس شناسنامه نظام و هویت اصلی جمهوری اسلامی است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در فرمانداری اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی را پیش آورده تا  در خصوص آرمان، شهادت و ایثارگری رزمندگان فعالیتی را انجام دهیم

فرماندار اردستان گفت: مسئولان با توجه به جایگاه و منصبی که داشته و دارند بدانند که شهداء چه دِینی بر عهده آنها گذاشته شده و مدیون خون آنها هستیم.

وی افزود: دفاع مقدس اگر اتفاق نمی افتاد مشخص نبود که  ادامه نظام جمهوری اسلامی در کشور محقق بشود.

غیور با بیان اینکه یکی از به یاد ماندگار ترین خاطرات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: دفاع مقدس شناسنامه نظام و هویت اصلی جمهوری اسلامی است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس هشت ساله الگویی برای معنویت، ارزش، گذشت و ایثارگری بوده  و بهترین جلوه های معنوی را به دنبال داشته است.

وی همچنین تاکید کرد: برای حفظ ارزش و رخداد معنوی بزرگ که در کشور شاهد بوده ایم تمام تلاش خود را انجام دهیم تا شرمنده شهدا نشویم.

غیور با اشاره به ایثارگری رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس افزود: فراموش نکنیم که شهدای گرانقدر از جوانان و پاک ترین افراد کشور بودند که از همه هستی خود در منفعت از کشور،آب و خاک گذشته و آن را تقدیم نظام کردند.

فرماندار اردستان  افزود: همه باید در انتقال ارزش ها و این مناسبت به نسل های مختلف تلاش کرده و نسل هایی که بعد از دوران جنگ تحمیلی بوجود آمده و این دوران را ندیده اند آشنا شوند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس آن را بهترین فرصتی دانست تا تمام تلاش های رزمندگان را باز نمایی کرده و رشادتها و ایثارگری ها را برای مردم و نسل جدید بازگو کنیم.

غیوراز مدیران شهرستان خواست تا با مشارکت در برنامه های اجرایی هفته دفاع فعالیت های متفاوت تر از سال قبل بوده و از خلاقیت و فکر جدید برای اجرای برنامه ها استفاده شود.

فرماندار اردستان ایام هفته دفاع که با محرم حسینی تقارن پیدا کرده آن را فرصتی دانست تا جوانان با برنامه های معنوی این ایام بیشتر اشنا شوند.

انتهای پیام / کد خبر24562

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار