شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون فرماندار اردستان:

۹۹ طرح کشاورزی اردستان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند

معاون فرماندار اردستان در خصوص وضعیت طرح های کشاورزی تصریح کرد: ۹۹طرح از اردستان در سامانه ثبت نام کرده اند که۵۶ طرح به مبلغ۱۴میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان مورد تایید قرار گرفته و تمام تسهیلات از سوی متقاضیان دریافت شده است.

به گزارش صبح اردستان، محمد تقی کیانی در گفت و گویی اظهار کرد: در سال گذشته ۴۱ طرح در سامانه بهین یاب ثبت شده است.

معاون فرماندار اردستان گفت: ثبت نامها مورد تایید کارگروه استانی قرار گرفته و بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال  به خود اختصاص داده  که ازتعداد ۴۱ طرح فقط شش طرح موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال شده اند.

وی افزود:  از ابتدای سال جاری تا شهریورماه ۱۵طرح صنعتی ثبت نام شده که هشت طرح از مجموع طرح های ثبت نامی مورد تایید کارگروه استانی قرار گرفته است.

کیانی در خصوص  وضعیت طرح های کشاورزی تصریح کرد: ۹۹طرح در سامانه ثبت نام کرده اند که۵۶ طرح به مبلغ۱۴میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان مورد تایید قرار گرفته  که تمام تسهیلات از سوی متقاضیان دریافت شده است.

معاون فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در سال جاری ۶۸طرح ثبت نام شده  که ۶۵طرح به مبلغ حدود ۱۰میلیارد تومان مورد تایید قرار گرفته و متقاضیان در مرحله تهیه وثیقه بانکی هستند.

وی همچنین گفت:  وضعیت کارگروه تسهیل و حمایت از تولید در شهرستان تا کنون ۱۷ جلسه برگزار کرده که دارای ۹۱ مصوبه بوده و ۷۳ مصوبه آن اجرایی شده و ۱۸ مصوبه در دست اقدام هستند.

کیانی همچنین از جمعیت ۴۲ هزار و ۱۰۵ نفری موجود اردستان  ۱۲ هزار و ۹۷۴ نفر شاغل بوده که ۱۰ هزار و ۱۶۸ نفر در بخش خصوصی و دو هزار و ۸۰۶ نفر در بخش عمومی فعالیت دارند.

انتهای پیام / کد خبر24785

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار